Die achterlijke mensen van tegenwoordig...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:11

Oowww ja ik ken dat. We liepen laatst met de pony's buiten en een neefje van Maartje (omar) zat op Omar. Dat ventje is 4 geloof ik.
Rijd er een auto achter ons die ging express gassen... gelukkig schrokken de pony's niet , maar voor hetzelfde geld gebeurd dat wel... ligt dat ventje ernaast.

De oom van maartje is even flink boos geworden Boos! *LOL*
Ik ga dan juist lopen vervelen... langzamer lopen in hetmidden van de weg.... ze rijden echt geen paard om ver hoor... stel je voor dat ze schade krijgen Haha!

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:43

nauw ja zeg geluukig is het goed afgelopen
wat heb je toch een achterlijke mensen zeg

groetjes tinkertje Pling

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:04

echt rotmensen zijn dat!
toen ik vorig jaar voor het eerst sins lang (heel lang!)
terug op pharaon zat...moest ik ook over de weg!
de meeste vertraagde omdat ze zagen dat pharaon enorm aan het trippelen was en met zijn hoofd gooien...zelfs plotseling opzij springen...
als ze rustig voorbij kwamen bleef ie alleen even staan...
komt er zon man die het duidelijk ziet! en hij rijd gewoon snel door (op die weg word normaal heel snel gereden...maar we hadden geen andere keuze dan die weg en pharaon moest verplaatst worden!
pharaon: oren in de nek en bokken maar!

had die persoon in de wagen wat kunnen doen dat kan ik je wel zeggen!

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:18

Boos! Stomme mensen!!
Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel weten hoe het hoort.
Vanmiddag moesten we langs een vrachtwagen,hij wilde net instappen toen wij dr aankwamen, maar hij stapte weer uitdeed zn deur dicht , liet ons er langs enw achtte tot we dr langs waren. Toen reed hij pas weg OK dan!

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:19

pharagirlke schreef:
echt rotmensen zijn dat!
toen ik vorig jaar voor het eerst sins lang (heel lang!)
terug op pharaon zat...moest ik ook over de weg!
de meeste vertraagde omdat ze zagen dat pharaon enorm aan het trippelen was en met zijn hoofd gooien...zelfs plotseling opzij springen...
als ze rustig voorbij kwamen bleef ie alleen even staan...
komt er zon man die het duidelijk ziet! en hij rijd gewoon snel door (op die weg word normaal heel snel gereden...maar we hadden geen andere keuze dan die weg en pharaon moest verplaatst worden!
pharaon: oren in de nek en bokken maar!

had die persoon in de wagen wat kunnen doen dat kan ik je wel zeggen!


ja dat ken ik... die brommers scheuren ook vaak vlak langs je... toen piedro nog hengst was , was het ook altijd bokken...

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:33

als ik zie dat er een auto aankom dan houd ik mijn zweep als horizontaal dat hij wel opzij moet anders die zweep tegen zijn auto aan krijg

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:34

Ja das echt een super truuk, werkt ook OK dan! tegen wielrenners!

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:53

ik maak het wel vaker mee... of dan gaan ze ineens keihard toeteren

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 19:23

miekelover schreef:
als ik zie dat er een auto aankom dan houd ik mijn zweep als horizontaal dat hij wel opzij moet anders die zweep tegen zijn auto aan krijg


en als ze wel doorrijden slaat je paard op hol omdat er plots een zweep en een auto langs zijn ogen doorvliegen Scheve mond
tegen fietsers zal het wel helpen denk ik Haha! *LOL*

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 19:25

irish_lady schreef:
Heel simpel op te lossen: spiegel eraf trappen!


Ja dat is wel heel simpel...
Maar daar denk je ook niet bij na als je aan het rijden bent, want je verwacht niet dat die auto tegen je aan gaat rijden!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 19:30

Heranda"]
[quote="irish_lady schreef:
Heel simpel op te lossen: spiegel eraf trappen!


Ja dat is wel heel simpel...
Maar daar denk je ook niet bij na als je aan het rijden bent, want je verwacht niet dat die auto tegen je aan gaat rijden!
[/quote]
grinnik *LOL*

verkeersagressie noemt men dat Knipoog
maar ik denk niet dat ik als ik op pharaon zit de spiegel er af kan trappen Scheve mond als ik dat doe zet pharaon het op een loopje Scheve mond

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 19:42

Gelukkig is Herman dan nog wel verkeersmak... Maar als ik nog wat meer honden achter me aan krijg (al paar x in het bos gehad en laatst ook, was ik ergens aan het galopperen, wilde 'm aan het eind van het pad terugnemen, komt er een hond blaffend achter ons aan, blijft ie dus mooi in galop, dus bijna in galop de weg op!) dan is Herman straks niet meer verkeersmak Scheve mond

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:37

pharagirlke"]
[quote="miekelover schreef:
als ik zie dat er een auto aankom dan houd ik mijn zweep als horizontaal dat hij wel opzij moet anders die zweep tegen zijn auto aan krijg


en als ze wel doorrijden slaat je paard op hol omdat er plots een zweep en een auto langs zijn ogen doorvliegen Scheve mond
tegen fietsers zal het wel helpen denk ik Haha! *LOL*
[/quote]

werkt bij mij altijd goe

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:41

ja bij fietsers Haha!
die liggen van hun fiets af of hebben blauwe oogjes
een auto voelt dat toch niet echt? Verward

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 00:18

Heb hier in de buurt ook al eens een auto recht op me af gehad,sneed even de bocht af.
Voor hem was het een geluk dat ik te paard was,als daar een auto had gereden .
Sukkels zijn het die denken dat de b-wegen hier een racebaan zijn.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:39

Gelukkig heb ik het nog niet vaak meegemaakt. De enige keer trapte [**] meteen tegen de auto aan }> Schelden dat ze deden joh maar ze waren meteen weg. Haha!


Ik denk wel eens, stel dat zoiets gebeurd en ik heb niet zon coole kikker onder mn kont. Nagelbijten / Gniffelen

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:46

ik ben afgelopen zondag nog bijna verongelukt op een viaduct over een snelweg heen Scheve mond

Ik rijd alleen op zondag buiten (de engie weg naar het bos is over die snelweg), want dan zijn er geen trekkers, maar zondag dus wel, eentje....een grote rode met een loader voorop en 2 lege, rammelende platte wagens erachter.

ik schatte in dat ik net over het viaduct zou zijn, op het gras als ie langskwam, maar hij reed veel harder dan ik dacht....

Boven op het viaduct was hij bij me, Morrie schrok zich te barsten, steigerde, draaide om en wilde wegkletteren, ik had hem snel terug, weer omgedraaid.....was die boer inmiddels van z'n trekker gekomen en die begon me toch verrot te schelden, je wilt het niet weten:
"as je nie ken rije mot je nie op een peerd klimme" en meer van dat fraais.......

Ik ben verder gereden, maar geen gezellig buitenritje, het bos heb ik niet gehaald, ik ben voortijdig terug gegaan en kan nu opnieuw beginnen met Morrie trekkermak te maken Boos!

Plaatselijke boeren en loonwerkers wachten altijd beneden als ze een paard op het viaduct zien, deze was duidelijk niet uit de buurt, ook al omdat hij op zondag werkte.....

Vandaag (Hemelvaart) ga ik in de herkansing.....

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 11:10

Da's ook lekker stom zeg! En dat die boer dan nog zo tegen je uitvalt vind ik al helemaal niet kunnen! Net alsof jij daar wat aan kan doen, dan moet die debiel maar wat rustiger rijden, de meeste mensen weten dat paarden daar van kunnen schrikken, bij ons heb je het Vebenabos, staan allemaal vakantiehuisjes en als daar de grasmaaier is, en hij ziet me, dan zet ie 'm altijd uit totdat ik voorbij ben, Herman schrikt er wel niet van, maar is toch wel aardig Lachen

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 01:37

aargh. die mensen denken ook niet eens na heh, wat voor ongelukken er kunnen gebeuren als zo'n paard schrikt! Pas ook, loop ik met een paard (gewoon wandelen, met halster enzo) reed er een auto achter me. Maar het was daar nogal smal dus de auto moest even wachten met passeren totdat ik in de berm kon gaan staan. (was nog maar 2 meter lopen ofzo) begint die debiel keihard te toeteren! (en dan ook nog eens zo lang inhouden Boos! ) dat paard schrok zich de %3@$&* maargoed! gelukkig werd het paard al snel weer rustig en was er niets gebeurd verder.. Ik kan die mensen niet uitstaan! Ook die jongens/meisjes die zichzelf O ZO STOER ( ) vinden op hun scooter, en dan keihard voorbij rijden.. als die mensen toch 1 keer even goed na zouden denken over wat er kan gebeuren! Nagelbijten / Gniffelen

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 09:39

Je had effe een deuk moeten trappen met je beugel!Wat een gek joh!Als ik bij ons over de weg stap rijden ze ook gewoon met 60 langs je en dan dicht langs je!Dan denk ik wat als er nou een paard schrikt en opzij springt?!De gevolgen wil ik dan niet weten! Scheve mond

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:38

zulke mensen zijn stront eigenwijs !
paarden zijn vluchtdieren..

bij mij in de buurt houden veel auto mobilisten,en ook trekkers !
rekening als je met het paard bent,
naast de fiets,
onder de man,
of gewoon ernaast,
meestal gaan mensen langzamer rijden.en dat is erg prettig !

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:51

Wat een stomme vent joh.
Je kan nu wel zeggen van, ja ik zou dit doen, of ik zou dat doen, maar daar denk je op dat moment niet aan Tong uitsteken

Ik rijdt zelf ook op een scooter (90/95 km/u) Maar als ik een paard zie, rem ik toch wel even af hoor! Gewoon omdat ik weet dat niet alle paarden even verkeersmak zijn.

Ik ging ook eerst voor de eerste keer buiten rijden op mijn verzorgpony, de eerste auto die ik tegenkwam reed rustig langs me en toen begon die te toeteren, nou gelukkig dat mijn verzorgpony vaak buitenkomt en niet schrok maar anders hadden er ook erge dingen kunnen gebeuren!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 09:52

Ja Herman springt dan niet zo gauw opzij of gaat er vandoor op de weg van auto's/vrachtwagens en trekkers... Maar af en toe kun je sommige mensen wel wurgen!