pffff heb ik weer :S lang...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sanne9489

pffff heb ik weer :S lang...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 16:01

'nou al een aantal tegenslagen gehad met Marlon(zie profiel) eerst luchtzuigen, gallen anders beslag, achterhoeven te kort en op straal lopen...
ik was 6 dagen weg geweest naar barceloa met school en had Melvyn(zie profiel) en marlon heel erg gemist...
kom ik 's avonds op msn spreek ik de eigenaresse van Melvyn een aantal stalnieuwtjes...
t ging weer goed met Thomas (had gekneusde bekken) gelukkig OK dan!
de andere verzrogster was pleite dus nu kan zit ik een beetje in over mijn dagen want ik wil linda zoveel mogelijk helpen en dus meer dagen op me nemen maar ik heb geen idee welke...
ander nieuwtje de eigenaresse van Marlon had besloten weer terug te gaan naar haar ex..

even korte samenvatting
ze was weg van haar man en had marlon meegnomen/gekocht/overgenomen weet ik t om waarschijnlijk toch wraak op hem te nemen
maar weet zelf verder niets van paarden af en komt nooit...
ze mest hem een x in de twee dagen helemaal en dan een hele baal erin.
ze laat haar zonen dan komen om hem 10 min in de losgooibak te zetten en dan uit te mesten en dan weer weg te gaan...

nu blijkt het dat ze , zonder Dayna(de andere verzorgster) en mij te vertellen te besluiten dast ze marlon gaat verkopen!!
dayna was helemaal overstuur hij is zo erg aan ons gehecht geraakt
hij gaat door het vuur voor ons probeert alles als hij het niet goed of niet kan bij andere doet hij zijn best er niet voor
we weten hoe eenkennig hij is
ik heb er tog zeker een volle maand aan moeten werken voordat hij normaal aan de longeerlijn liep
normaal moest ik achter m aanrennen om hem eindelijk vooruit te krijgen
nu hebben we hem eindelijk zover dat hij alles voor ons doet en zich helemaal geeft
we hebben ook ontdekt dat hij waarschijnlijk hoog in de dresuur heeft gelopen..
als hij eenmaal ontspannen is loopt hij lekekr an de teugel kan wijken achteruit galopwisseling, contragalop we hebben gewoon een toppaard onder onze kont zitten die nog super lief is ook
en dan besluit ze hem te verkopen maar nog het ergste is dat ze het ons niet persoonlijk zegt maar dat dayna het van jaap (iemand van stal) heeft moeten horen en mij heeft ze het nog steeds niet verteld
ik vind dit echt heel erg banketstaaf ok had ze gezegt als ik marlon weg zou doen geef ik hem aan dayna
nu wil ze hem verkopen voor 2000 en dayna mag hem kopen voor 1000 t is dat ze de stalling niet kan onderrhouden anders had ze hem gekocht
ik zou echt willen dat iemand bij ons op stal hem zou kopen en wij hem gewoon mogen blijven verzorgen want het is een paard apart waar je veel uit kan halen
maar gelukkig duurt het nog wel even voordat hij verkocht is want ze moet zelf een nieuwe eigenaar zoeken en ze werkt van 9 tot 9 dus dat zal nog wel een duren
ik ga marlon echt missen Huilen

sorry voor dit lange verhaal maar ik moest het even kwijt ik zit er echt mee

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:57

Veel sterkte ermee, en misschien valt het mee.
Ik heb ook nog steeds contact na 4 jaar met mijn eerste eigen pony!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:43

Dat is echt niet leuk kan jij hem misschien dan niet kopen?

muis_frendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:45

stertke, kan jij haar niet kopen??

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie