Koetsiersbewijs examen gehaald!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Koetsiersbewijs examen gehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 20:52

Vandaag had ik dan eindelijk mijn examen van het koetsiersbewijs...
Eerst de theorie... Ik had 4 fout, vond het netjes van mezelf...

Twister was voor de verandering echt suuuuuper braaf... OK dan!
Wel ben ik eerst voordat ik beoordeeld werd een rondje met Twister wezen rijden, zodat ze haar ergste energie kwijt was... Anders is ze echt veelste fris en niet te houden...

Een vriend van mij moest inspannen en als eerste rijden, toen moest mijn vriendin het overnemen van hem, en daarna moest ik rijden en uitspannen...

De examinator was een wat oudere en ook een beetje dove man... Altijd handig, we konden elkaar met inspannen en uitspannen zachtjes aanwijzingen geven... Schijnheilig

Nadat iedereen geweest was kregen we de uitslag... Ik was geslaagd... Party!! Hyper!

Mijn vriendin was helaas gezakt... Verdrietig Ze ging echt super... De examinator vond dat ze echt super reed... Maar omdat ze 2x niet achterom keek met een keertwending, was ze gezakt...

Kan dus eigenlijk niet echt blij zijn voor mezelf... Ze was al super onzeker... Ik heb haar de hele week verteld dat ze het hartstikke goed kon en dat zij zeker ging slagen enz enz... Had zo graag samen willen slagen... Ik was nog liever zelf gezakt... Verdrietig

Maar ik ben wel heel erg tevreden over Twister...
Na al dat gedonder tussen haar en mij kan ik niet anders zeggen dat ze echt superbraaf was vandaag... Lovers

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:55

Woei, gefeliciteerd! Fijn dat twist zo braaf was Lachen Maar ik vind het wel heel sneu voor je vriendin Verdrietig

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:59

Gefeliciteerd ermee!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:34

Nogmaals gefeliciteerd! OK dan!
Super dat Twister zo braaf was, nog even dooroefenen en dan gaat het onder het zadel straks ook helemaal goedkomen

Wel heel jammer dat Peet gezakt is Scheve mond Kan me voorstellen dat je daar flink van baalt......

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 23:25

Whaaa gefeliciteerd hoor! OK dan!

Ik moet 12 juni Scheve mond

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 12:37

Bedankt allemaal... Knipoog

Jij succes 12 juni cissie... Je kan het!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:43

Gefeliciteerd! Afbeelding
Idd wel balen dat je vriendin is gezakt...