hebben wij weer !!:S:S:S

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
michelle12
Berichten: 168
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Vo0rsch0ten

hebben wij weer !!:S:S:S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 21:19

hoihoi allemaal Lachen


onze paarden gingen vandaag het land in echt het was geweldig!
ze gingen heel erg rennen en bokken (vreugebokjes Haha!)
maar toen ging Piet (de boer)
die ging een hengst in het andere land zetten naast de merries (een slootje er tussen hoor Knipoog )
en toen ging ie eerst lekker rennen (de hengst) en de merries en de ruinen die in het andere land stonden die gingen mee renne en ik was weer met een paar vriendinnen naar de stal gelopen hoorde we opeens allemaal geschreeuw Bloos!
en toen hoorden we dat Duke (de hengst) door het slootje was gegaan en toen gingen we allemaal rennen naar het land ging die hengst eerst naar zijn moeder (Nedia)
en toen ging ie naar de ander eerst naar een ruintje Oscar (een shetlander)en toen kwam er een ander paardje aan en die beschermde oscar dat paardje en die kreeg ze dus (de knallen maar hij had niets:j )
de toen maar gelukkig niet raak Lachen en je kent allemaal het paardje (zoe) van Fsoudan (femke)wel
nou die werd helemaal omsingelt door die hengst echt heel erg zeilig maar femke (fsoudan)
die werd echt hardstikke boos en ik ook en toen kwam opeens die hengst op mij af en toen moest ik heel erg snel onder het schrikdraad van nog geen meter hoog en toen verzwikte ik me enkel Huilen
en die doet nog heel erg pijn maar het is weer allemaal goed afgelopen
geen wonden opgelopen gelukkig en die hengst mag nu voorlopig het land niet meer op wel heel erg sneu voor Duke ( de hengst) want die kreeg een halstertouw aan zijn neus zodat ie bijna niet meer kon ademen dus dat was wel zielig maarja dan moet je niet achter de merries aan gaan Haha!

Nou groetjes Michelle

p.s. Sorrie moest het ff kwijt Haha!


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:27

michelle12 schreef:
maarja dan moet je niet achter de merries aan gaan Haha!



Elke hengst gaat achter een kudde rennende merries aan.. snap niet dat die boer m ernaast zet! Maar gelukkig is t goed afgelopen..

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 07:59

Inderdaad, een hengst gaat nou eenmaal achter merries aan, daar denkt hij waarschijnlijk echt niet over na Haha!

Gelukkig is het goed afgelopen, hopelijk denkt de boer in vervolg wat beter na Haha!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:39

Volgens mij was Fsoudan hier al bang voor, ( las ik ergens in een ander topic...) maar gelukkig waren jullie erbij en konden jullie voorkomen dat die hengst er op sprong. Jammer voor die hengst dat hij niet meer buiten kan, maar er mogen ook geen ongelukken door gebeuren!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 18:14

En toen en toen en toen! hahhahaha! Maar das idd niet zo slim van de boer!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 18:18

haha ja wel logisch dat zoiets gebeurd, soms kun je nog zon goeie omheining eromheen hebben maar sommige hengsten gaan overal doorheen

michelle12
Berichten: 168
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Vo0rsch0ten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 19:55

jah en vooral dees maar jah dat doetie nou eenmaal want vorig jaar deed ie dat niet want toen had ie een maatje maar die is nu een ruintje geworden Haha!

Kiing&Kenza Me 2 Liiefe Sharpei pupz hOuzOvanjullie (L)

Nikki,loes,topper Me liiefee paardjesz(L)

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:35

haha, ik had ook al zo'n topic neergezet! Over dat castreren van Bobby en dat Duke niet hoeft echt best wel l*llig....! Maar jah het is goed afgelopen! Tong uitsteken
-xxx-

michelle12
Berichten: 168
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Vo0rsch0ten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 20:16

alice? welke topic is dat ik kan hem niet vinden hoe heet ie?(die topicO

Kiing&Kenza Me 2 Liiefe Sharpei pupz hOuzOvanjullie (L)

Nikki,loes,topper Me liiefee paardjesz(L)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Desi_2409, JudithO, Juut, M_arjolein, Mark0919, Martje80, Mieke, Nouki_poek, SusanH en 44 bezoekers