hij doet t goed voor een pony met een slechte rug!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

hij doet t goed voor een pony met een slechte rug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 12:47

dit wordt nu aldoor gezegd door ons! Haha! Tobias staat te koop en heeft een keer bij mensen op proef gestaan(wat wij dus nooit meer doen Boos! ) en die mensen hebben er 1x opgereden, hij was nog niet gekeurd of we kregen een belletje dat de pony een zeer slechte rug had....jaja. Dat had een handelaar gezegd(die zal ook wel hebben gedacht, ik heb er nog wel eentje staan! )

maar intussen sprong ik wel Z bij de pony's en nu dus M bij de paarden en in 3 wedstrijden hebben wij al 7 wp gehaald. en gister hadden we oefenspringen en toen ging het ook weer toppie Lovers en toen wed er al gezegd, nou hij doet het niet verkeerd voor een pony met een slechte rug! Haha!

sommige mensen ook...... maar ik weet wel beter!! hoe kan een pony met een slechte rug nou zoveel plezier hebben in het springen en dan ook nog eens in het Z springen? Tong uitsteken dat kan toch niet? *LOL*

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 14:44

Tsss, wat een vage mensen.
Als hij echt zo'n slechte rug had zou hij niet zo springen.

Dr. Robert Romano (ER): ...And if wishes were horses, we'd be knee-deep in crap.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 15:35

Idd, als hij echt zo zielig was en rottig in elkaar zat sprong hij echt niet met zoveel plezier Lachen.

Succes met het verkopen, het wil volgens mij niet echt lukken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

kebannie
Berichten: 29
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 15:42

ja idd als ie echt zo'n slechte rug had dan sprong ie niet zo goed en zonder problemen

ik zoek Kebannie ! Burggraaf x Wolfgang


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EsmeeKKK, FCSA, GrapeshotBot, ikkedus, Jet, Kimmej, Lanoca en 42 bezoekers