Ze is goedgekeurd!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Ze is goedgekeurd!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 22:24

Vandaag was de keuring van Nagoya, een 3-jarig arabje dat ik heel graag wilde kopen. De keuring ging super en ze is goedgekeurd Haha! Haha! . Omdat ze helemaal groen is, was ik nogal zenuwachtig voor de keuring; ik was bang dat de buigproef en het logeren enzo niet zouden lukken Bloos . Maar dit ging allemaal super OK dan! . Ze was tijdens de keuring nogal opgefokt (hele tijd hinniken en staartje omhoog), maar de dierenarts was heel rustig en ervaren en heeft alles goed kunnen doen Lachen . Ze is helemaal goedgekeurd, dus dat was een geweldige opluchting ..
Na de keuring hebben we haar naar "huis"gebracht. Het laden ging ook weer supergoed. De laatste keer dat ze op een trailer had gestaan, was als veulen, met haar halfzusje, dus we dachten dat ze misschien zou gaan stressen.. Dit deed ze gelukkig niet OK dan! . We hadden de laadklep vol met stro gegooid en hebben haar heel rustig, in haar eigen tempo erop laten lopen. Na ongeveer een kwartier stond ze op de trailer. De reis (van Roosendaal naar Geleen) ging ook erg goed. Het was heel druk op de weg en we hebben nog in de file gestaan, maar Nagoya bleef rustig staan. Toen we eindelijk bij de stal waren (ik stal haar bij Lightning, m`n verzorgpaard, bij kennissen), liep ze braaf de trailer af, haar nieuwe stal in. Ze was flink aan het hinniken, maar die lieve Lightning stelde haar gerust Lovers (ze kunnen aan elkaar snuffelen, door een opening in de stalwand). Na 1,5 uur heb ik haar en Lightning nog even in de buitenbak gezet, zodat ze even goed konden kennismaken. Dit ging ook weer heel goed, ze waren meteen maatjes en huppelden achter elkaar aan door de bak heen Clown .
Nu staat ze weer in haar stalletje en ik kan niet wachten om haar morgen weer te zien Tong uitsteken !! Ik ben zooooo blij met dit geweldige paardje !!!

Ik heb ook nog wat foto`s gemaakt vandaag, deze zijn te zien via de volgende link:
[ITP] Mijn nieuwe aanwinst!!!! (arab)

https://www.petpictures-andmore.nl/ : Een ander licht op je mooiste foto`s



sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 09:55

Gefeliciteerd! Even naar de foto's kijken Lachen

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 09:58

Gefeliciteerd,

Echt een schitterend dier hoor. Heel veel plezier en succes met haar


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Janyne, nien81, Sjors050, Vagabondo en 169 bezoekers