ze moeten dood(erg lang verhaal!!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:52

Ook hier nogmaals heel veel sterkte morgen Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Hevonen

Berichten: 5602
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 09:03

timilon, heel heel veel sterkte, we denken aan je!

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 20:13

ik ben vreselijk verdrietig....maar ik ben blij dat ik de beslissing nu heb genomen,het was echt haar tijd...
het ging zo vredig,echt fantastisch!
ik heb goed afscheid van haar kunnen nemen,en ze was na een minuut ofzo al in de hemel,bij tim.
ik ben heel blij dat het zo is gegaan,het is goed zo,maar ik ben zelf ook een stukje overleden.
ik ben een beetje automatisch aan het typen,lopen,praten...
tja,het is goed zo...

I'll never forget the loves of my life!

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

Coentjuh

Berichten: 9841
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:19

Heel veel sterkte, Ach gut Wat heb jij het moeilijk zeg...... Kijk even op [ITP] Saidjah Miss You So Much daar staan gedichtjes op, die ene is mooi "EGOÏSTISCH ZIJN" (staat een beetje onderaan) Verdrietig

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:01

Fijn dat het allemaal rustig is verlopen, maar dat maakt het verdriet niet minder natuurlijk.
Nogmaals sterkte Ach gut Hopelijk kan je het verdriet snel een plaatsje geven.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:18

Jeetje, zwaar zeg.

Veel sterkte!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 14:35

helaas begint mn verdriet op te komen...
ik las net het topic:wie heeft vroeg zn vader/moeder verloren?
en toen besloot ik de cd-rom van mn reeds overleden paard te gaan bekijken...
ik besef nu dat ik in een roes heb geleefd,ik kon er zo makkelijk over praten,en zo zonder gevoel naar de foto's kijken.
ik vond dit al erg raar van mezelf,maar nu snap ik het wel.
het was een roes,een nietsziende blik in mn ogen.
mijn paard was mijn alles,hij had een gebruiksaanwijzing,maar ik kon met hem lezen en schrijven!hij was zo mooi,zo lief en zo betrouwbaar.
ik kan me geen beter paard bedenken,voor mij dan.
ik zit te janken,te trillen en te krijsen,maar het helpt niet.
hij komt niet terug,en ik heb nu de tijd er over na te denken.(zit voor 6 weken thuis,ivm operatie)
ik heb dankzij mijn paard de moed gevonden om mn vader op te zoeken,en ben hier heel blij mee!
nadat ik mn vader opgezocht had,is dinsdags mn pony(mn vriendin en mn zusje,want zo'n diep zat deze dame bij mij)ingeslapen.
we hebben hier een ritueel van gemaakt,en er brand een fakkel op de plaats waar ze altijd stond.
maar nu,nu komt alles boven:het gemis van mn ex,het gemis van mn beste vriend(is dus niet de zelfde) en het gemis van mn 2 beste maatjes.
ik heb even het gevoel dat mn leven ophoud,ik ben met mn paarden een stukje "mee"gestorven,en nu kom ik weer tot leven en krijg ik al het verdriet te verwerken.

sorry dat het misschien heel "triest"en "truttig"klinkt,maar ik kan het niet anders beschrijven...
ik heb zoveel hartzeer....ik weet even niets meer te doen!!!

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:57

De echte klap komt meestal pas later he. Vind het echt erg dat je je maatjes kwijt geraakt bent en zo vlak achter elkaar. Sterkte mijn pb-box staat altijd voor je open.

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 20:08

dank je...

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

luna1
Berichten: 1069
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:59

het doet me zeer dit bericht te lezen je hebt het niet getroffen Huilen
maar denk ik ieder geval met blijdschap terug aan de mooie dagen/jaren die je met je beestjes hebt gehad.
heel veel sterkte

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 11:35

ik heb vannacht zo slecht geslapen...ik moest maar steeds denken aan mn paardjes,aan hoe ik met ze kon lezen en schrijven...dat ik egoistisch had kunnen zijn,en mn jonge paard in leven had kunnen houden:maar dan komt het beeld weer van zn mooie kop die vraagd of ie mag gaan.
mn pony,mn allessie...ook zij vroeg of ze mocht gaan.ik heb beide toegestemd,maar ik krijg nu pijn,zoveel pijn.
mn beste(menselijke)vriend,die me liet vallen,dat doet zo'n pijn,nu heb ik hem nodig...en waar is hij?het is zo erg dat tegenwoordig niemand meer iets voor een ander over heeft,dat ze je gericht willen kwetsen...
het is ongelooflijk,ik weet niet wanneer ik nou eindelijk ga begrijpen dat de mens je alleen mag als hij je nodig heeft...I REALLY MISS MY HORSES!

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:05

Hee, kop op meis.... Ach gut
Zo te horen ga je door een heel moeilijke periode nu..
Ik wens je ontzettend veel sterkte en je meot lekekr alles eruit gooien...
als je meot huilen lekker huilen, wil je schreeuwen dan schreeuw je lekekr als het maar oplucht.
Maar onthou na regen komt zonneschijn....en dat zal bij jou ook wel weer komen, alleen heb je nu even tijd nodig om alles te verwerken , het is niet niks wat je meemaakt
eel veel sterkte

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 19:15

Ach, Timilon....ik weet wat je door maakt. Ik heb er in korte tijd ook 2 in laten slapen...(afgelopen maandag de 2e). Voel me denk ik net zo leeg als jij je eerst voelde, maar denk alsjeblieft aan de fijne tijd die jij met hen mocht beleven! Het mag voor zo'n dier geen lijdensweg worden, en jij hebt hen dat bespaard. Ik weet zeker dat ze je daar dankbaar voor waren...
Ik herken ook het verlangen en gemis naar die dieren. Ik ben momenteel continu op stal te vinden, maar het is nu ook zo anders....
Sterkte! Ach gut

sorry schreef de naam verkeerd
Laatst bijgewerkt door Bravura op 10-06-04 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 19:17

dank je...meer kan ik even niet zegen hier over...

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: daaf4ever en 138 bezoekers