Blauwe nagel oftewel het verhaal van het kaboutertje dat op

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 10:25

Gisteren Barbje opgezadel lekker lang ingestapt teugels opgepakt en wat gaan draven. Hij was al een beetje kijkerig op alles maar ja even benen eraan en luisteren. Dus ik ben lekker rustig aan het draven richting een stoel die in een hoek staat waar we nou schat ik al 1000 keer langs heen gereden zijn. IIIEEEEEE op de rem hoofd de lucht in hals tegen mijn duim en nagel dubbel. Auwie en nog eens auwie. Stil gezet mijn handschoen uitgedaan en gelukkig was mijn nagel al weer teruggeklapt. Handschoen aan en eventjes meneertje aangepakt Extreme duivel .Toen was de deur bij de bak heel erg eng pffffff. Nog flink gereden naderhand en voor mijn idee zag het er niet al te best uit, wat niet zo was want vanochtend had mijn moeder les en mijn instructrice vond het er super uit zien gisteren. Mmm wat ooit slecht voelt ziet er goed uit. Maar in ieder geval heeft Barpje na de les even uitgelegd wat er was gebeurd en het bleek dat er dus een kaboutertje op de stoel was gekropen waar hij van schrok. En dat geval bij de deur weer hetzelfde kaboutertje. Haha! Tja ik zie ze nog steeds niet hoor. Volgende keer maar wat beter kijken. Pling

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie