Vervelende dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Vervelende dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 18:55

Na een paar weken goed oefenen zou het vandaag de grote dag worden..... voor het eerst op wedstrijd met Marko (onderling, een wedstrijd van school)

De dag ervoor Marko gewassen en tuig ingevet enz. hij zag er Kwijl uit vanmorgen. Omdat wij geen trailer hebben en de trailer van stal al 'besproken' was door een stal/klasgenootje hebben we de trailer van onze buren kunnen lenen.

Vanmorgen om half 9 ben ik naar stal gefietst en om half 10 kwam mijn vader met de trailer om die vast in te laden. Wat blijkt, er zat geen geregistreerd kentekenbewijs bij, wel lagen er 2 oude in de trailer. We besloten om die er dan maar even op te doen en dan (5 min.) naar de buren te rijden voor het goede kentekenbewijs. Toen we net de weg van stal uitreden zat er al politie achter ons, ze konden ons niet voorbij en bleven netjes achter ons, toen we er eenmaal waren en stopte..... stopte de politie natuurlijk ook Scheve mond (blijkbaar hadden ze al een aantal keer een stopteken gegeven maar dat had mijn vader niet gezien )

Wij het verhaal uitgelegd, wat bleek: Het kentekenbewijs was niet in orde (dat hadden wij ook wel door Knipoog ) maar de trailer bleek ook te zwaar voor onze auto (mijn vader had het gewicht wel bekeken maar wist niet dat je uit moest gaan van het max? gewicht) en dat je daarvoor ook nog eens een E rijbewijs nodig hebt wat hij dus ook niet heeft....

En nu
Een proces verbaal en een boete van 65 euro voor het rijden zonder geldig kentekenbewijs (de rest hebben ze door de vingers gezien). Nog een nadeel we stonden daar en mochten niet meer verder, ook niet terug Scheve mond Dus de staleigenaresse opgebeld om Marko op te komen halen, gelukkig hoefde mijn stalgenoot pas later te rijden.

Ik ben daarna naar stal gereden met de staleigenaresse en heb Marko op de wei gezet. Daarna met hun mee naar de wedstrijd gereden en ik heb prijs...... OK dan!

Omdat ik de grootste pechvogel was van die dag Bloos!

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:00

nou heb je toch nog iets gewonnen en volgende keer gewoon beter Lachen
en vortaan maar gewoon een trailer pakken met geldig kenteken bewijs anders word het wel ene heel duur grapje elke keer Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:04

Tsja heb je toch een prijsje.. Lachen en idd volgend keer een beter trailer bespreken..

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:46

Ja ik vond het ook echt heel erg vervelend...jammer maarja...er valt niets aan te doen...

ik had me er zo op verheugd...Nou moest ik op melvin en ben ik 11e van de 18 geworden...ik was er niet ontevreden over, want had pas 2 keer op melvin gereden..maar ik had natuurlijk wel liever op Marko de proeg gereden..maarja...

Wel leuk dat je nog een prijsje kreeg Amy