Nog eens drie maanden niet rijden...:(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Nog eens drie maanden niet rijden...:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 11:11

Kom net van de fysio en helaas... Ik heb te horen gekregen dat ik in ieder geval nog 3 maanden niet mag rijden. Verdrietig Komt dus door mijn posttraumatische dystrofie. Echt super balen... Allereerst omdat ik niet kan rijden dus. Ik had gehoopt er vorige week al weer op te zitten. En dan daarbij zit mijn paard nu in een volledig sportprogramma bij ons op stal (zodat zijn conditie op peil blijft, en hij op niveau getraind wordt) en dat kost nog eens drie maanden lang handen vol geld. Geld, geld!
Maar goed, daar kies ik zelf voor. ik weet nu in ieder geval zeker dat hij in goeie handen is... Het zelf niet kunnen rijden is het allergrootste probleem... Scheve mond Sorry, ik moest dit slechte nieuws ff kwijt...

:D M2 + 8 :D


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:19

jeetje meis
wat een rot nieuws *()&&^)&*%#^$#@$^(

ik zal duimen voor je dat alles snel beterder word en je gauw weer kunt rijden !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 13:15

iig wel fijn dat wilco t van je KAN overnemen! Hij zou bv ook nog zn been kunnen breken (A)
nee sorry kliko, heel veel succes!
enneuh, als we iets voor je kunnen doen moet je het zeggen hoor!!

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:13

Endelijk kom ik op bokt ook iemand tegen die ook niet mag rijden. Ik mag vanaf december niet meer rijden. Hoe lang rij jij al niet meer.
ik hoop dat je snel weer mag rijden.

===>PennyPatrouille: we're watching you >;)

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 15:25

Ik heb mijn pols gebroken, is nu een week uit het gips... Dus sowieso al 7 weken niet gereden, en daar komen nu minimaal 3 maanden bij... En dan nog maar afwachten of het ooit nog goedkomt... Scheve mond

:D M2 + 8 :D

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:30

Ik hoop morgen te horen te krijgen dat ik weer mag rijden . Maar veel suc6 verder.

Cowgirl

Berichten: 23718
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:30

Balen joh ik weet wat het is.

Maar als je per se iets met paarden og wilt doen is het misschien een optie om je koetsiers bewijs te gaan halen. Lekker met je kont op de kar zitten Tong uitsteken

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, Carolina87, Change3x, criollo_yess, Fly_high, laura22, nafkedemi en 28 bezoekers