geinige advertentietekst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:32

Toen ik Moonlight te koop had kreeg ik op de advertentie's waaron stond heeft maanoog geen 1 reactie. pas toen ik erin had geszet heeft schoonhiedsfoutje belde er toch een stuk of 7 mensen met de vraag wat voor'n schoonheidsfoutje het was. 1 ervan vond een maanoog niet zo erg die had aan een eng litteken gedacht en heeft haar uiteindelijk gekocht

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 11:24

Ik vind het wel goed gevonden Lachen !
Door de tekst springt de advertentie er uit en dan worden mensen meestal wel nieuwsgierig en bellen op Knipoog !

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:22

juist, en wat maakt het uit dat ze zo'n geinig tekstje gebruiken? zo weet je dat hij iets heeft, dus ze verduisteren niets, en maken er toch een geintje van. Goede paardenmensen zien hier doorheen, misschien is het niets ernstigs. Minder goede paardenmensen moeten zowiezo geen paard kopen als ze de hint niet doorhebben, dus wat is het probleem?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:29

Ik vind het wel grappig, een gebrek met humor weergeven..Zo meen ik mij te herinneren dat er ooit een mangepaard te koop stond er stond duidelijk bij dat het om een ruin ging, belde er een kerel op en had wel interesse, vroeg hij: welke leeftijd heeft HIJ exact, want ik zou hem graag een veulentje willen laten krijgen, uhm...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 06:58

Ik vind hem heel sterk gevonden Haha!


Fitzroy schreef:
Ik snap niet dat mensen hier dan alsnog op af gaan. Het eindresultaat blijft hetzelfde, hoe het ook omschreven is.
Het blijft een luchtzuiger/kribbebijter in wat voor vorm je het ook giet.


Ja, en?
In de advertentie van Mozart stond "heeft een bandje" (overigens een advertentie hier op Bokt) meeste mensen wisten ook meteen waar het om ging, ik ook. Heeft mij niet afgeschrokken hoor, ben er meteen op af gegaan had een week later dit geweldige paard hier op stal staan, niks mis mee, heb nu 2 heerlijke luchtzuigers, zij hebben er geen last van en ik ook niet Haha!
Maar goed, zat mensen die het wel een probleem vinden en dat begrijp ik best, maar in deze advertentie vind ik hem erg strak gevonden hoor, de omschrijving, kan idd. van alles zijn maar ik denk dan ook meteen aan een luchtzuiger

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 10:32

Het zal wel aan mij liggen, maar als je een luchtzuiger niet erg vindt, reageer je toch net zo goed op een advertentie waarin staat 'heeft stalgebrek' of zoals het hier omschreven is?
Ik zie het verschil niet zo, maar goed, dat is een persoonlijke mening.

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 10:38

mijn eerste gedachte was een die na de maaltijd zijn voerbak sloopte, of die hem door zijn stal sleurt ofzoiets
ikzelf zou er niet van afschrikken, met eens te gaan kijken, is het je gedacht niet, door hem te laten staan... opgelost Haha!
wel geinig gevonden

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 10:38

staat er inderdaad wel grappig Haha!

net zoals ik hier ook lees,er vaak staat zoals extra bewegen,ik weet nog eens dat ik een man daarover zich hoorde ergeren,dat die dat niet vond klinken,of die dan soms achterwaarts in galop kon ofzo *LOL*