ik ben me wild geschrokken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jolandaaa
Berichten: 0
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Overrijssel

ik ben me wild geschrokken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 21:00

Ik was vanmiddag even op manege.Er was een pony aan het longeren.Ze wou de pony de andere kant op laten gaan ,maar hij wou niet. Hij steigerde al een beetju. toen probeerde ze het nog een keer.Toen liep die pony achteruit(de longeerlijn viel uit de hand van het meisje) De pony steigerde heel hoog en viel zo achterover op z,n rug! Verward het was heel eng om te zien.GElukkig mankeerde de pony niks,maar het was wel even schrikken!

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:04

Dan sta je wel effe raar te kijken, zo'n pony met de benen omhoog. Een tijdje geleden was Maica aan het steigeren in de trailer, ook achterover de trailerplank af gevallen. Dat was best eng, ja.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:04

Hopelijk is de pony ook zo geschrokken dattie noooit meer zo hoog stijgert. Gevaarlijke rotgewoonte!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:29

zo idd ja logish dat je geschrokken ben ik zou me ook dood schrikken, maar gelukkig heeft de pony er niks aan over gehouden!! Knipoog

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:29

ja dat heb ik ook wel eens gezien :/ vervelend gezicht en nu idd maar hopen dat ie het afleert!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:45

Gelukkig heeft de pony er niets aan overgehoude, dat is inderdaad schrikken Ach gut

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:45

Ja dat is schrikken inderdaad
Nou gelukkig heeft hij niks en hopen dat ie er wat van heeft geleerd Knipoog

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:47

heeft gelukkig niks maar er is deze eergisteren een paard aan overleden .
Steigeren achterover geklapt en kwam bloed uit zijn oren en is afgemaakt. Scheve mond
dus zo zie je maar weer die pony heeft goed geluk gehad Scheve mond

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:12

jolandaaa schreef:
Ik was vanmiddag even op manege.Er was een pony aan het longeren.Ze wou de pony de andere kant op laten gaan ,maar hij wou niet. Hij steigerde al een beetju. toen probeerde ze het nog een keer.Toen liep die pony achteruit(de longeerlijn viel uit de hand van het meisje) De pony steigerde heel hoog en viel zo achterover op z,n rug! Verward het was heel eng om te zien.GElukkig mankeerde de pony niks,maar het was wel even schrikken!


ik heb het zelf meegemaakt....was aan het longeren met een losse bijzet,paard schrok ergens van liep achteruit...stijgerde en klapte om ben me rot geschrokken!
Heb heel het paard nagekeken en even gerust gesteld!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:14

Dribbelkont schreef:
heeft gelukkig niks maar er is deze eergisteren een paard aan overleden .
Steigeren achterover geklapt en kwam bloed uit zijn oren en is afgemaakt. Scheve mond
dus zo zie je maar weer die pony heeft goed geluk gehad Scheve mond


Zo ik schrok even toen ik het las,heb er gewoon hoofdpijn van!
Er gebeuren nare dingen af en toe gelukkig zijn er dan ook nog de leuke.... Ach gut

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:14

Hmm slechte gewoonte.. Mijn zusje is een keer achterover geklapt met een pony op de manege.. Ik schrok me dood.. Dacht dat ze beide dood waren Scheve mond

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:25

Bij mij op de manege is dat ook een keer gebeurd alleen deze pony stond vast en waren ze aan het poetsen!
Het stijgerde doordat het van iets schrok...gleed met z'n hoeven weg zo op z'n rug!
Moesten ze laten inslapen...was trouwens de pony van een vriend van me..hij heeft het er heel moeilijk mee gehad want hij zocht al heel lang een pony..dit was de eerste waar het echt mee klikte! Hij had 'm pas gekocht..