Paardentandarts geweest.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Paardentandarts geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:34

Een verlaat verslagje omdat ik gisteravond niet thuis ben geweest Knipoog.

Gister kwam dus de paardentandarts om even naar Tess te kijken en Spike ook meteen te controleren.

Dus eerst Tess gepakt, die mondklem om en kijken maar. Ze is aan het wisselen en daarom kauwt ze dus heel langzaam en knoeit ze. Dus misschien dat ik nog wat dopjes kan tegenkomen als ze wortels aan het eten is Haha!. Dus alles was o.k., alleen als ze uit haar mond gaat stinken moet ik wel weer ff bellen.

Toen Spike, ook alles o.k. alleen zijn wolfstand zat los dus die is er uitgetrokken. Zonder verdoving maar dat was ook niet echt nodig Lachen. Hij ging wel wat hangen maar voor de rest ging alles super. Wsl. zal hij nu ook wel wat rustiger worden met zijn hoofd Lachen.


Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 12:46

Ik had het dus niet helemaal bedacht dat ze zo liep te prutsen met haar eten Lachen.

Ben blij dat alles wel mee viel en dat ze zich gedroegen Lachen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 12:56

kheb gister stage gelopen op de manege bij ons in de buurt en daar kwam de tandarts ook, heb de hele dag mee mogen helpen met hem(ja paarden vasthouden en ze beetje kroelen dat ze rustig blijven) was kei interessant! hij deed ook vanalles uitleggen enzo was erg gaaf!

en onthoud lieve mensen, een kwal is ook maar gewoon een pudding die kan zwemmen

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:03

Bij ons kwam de tandarts ook. Mijn paardje moest ook....
Dat vond ze niet leuk, ze begon de hele tyd te steigeren.
Op degene die ze vasthield liet ze zich vallen en die plette ze tegen de muur. Uiteindelijk toen de tandarts klaar was (het had een hele tyd geduurd), was de metalen voerbak ingedeukt, haar hele kontvorm zat erin Tong uitsteken. En degene die haar vast hield, had ook pijn......
Wat een lief paardje heb ik toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:06

Cis, ik was iig heel blij dat Spike zich een beetje netjes hield Haha!.

Riskjuhruled, ja bij mij werd alles ook duidelijk uitgelegd enzo en dat is toch wel heel fijn!

Oliefjuh, mijn voerbak was ook ingedeukt alleen die is van plastic Tong uitsteken. Maar het was niet gebeurd met de paardentandarts want meneer had met zijn dikke hol er tegen aan staan schuren Boos!.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Hanjan, inge_romeo, Jannie79, JoyenUnory, kerstkransje, Lukasje, MeesMo, Noor17, Padoertje, Poldermenner, SemrushBot, Texas02, Thincla, VivianHesen, xSCWx en 167 bezoekers