vandaag voor het eerst naar buiten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

vandaag voor het eerst naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 22:11

Met Iris m'n nieuwe verzorgpaard heb niet zo lang een buitenritje gemaakt. Vond het namelijk best wel spannend, want ik moest langs een drukke weg en een gevaarlijk kruispunt oversteken voor ik bij het ruiterpad ben. Daarbij rij ik Iris nog niet zolang, om eerlijk te zijn pas ruim een week, maar vond toch dat ik het moest proberen. Immers de eigenaar zegt dat ze heel braaf is. Bij dat soort uitdrukkingen ben ik immers heel voorzichtig omdat ik het ook anders heb meegemaakt. Ze bleek inderdaad braaf te zijn. Wat een koelbloedig paardje is dat. Ze geeft nergens om, geen kik, bij dat drukke verkeer. Dus ben ik blij want nou ik het heel rustig weer gaan opbouwen. Waarom zo snel naar buiten, omdat ik bij vorige verzorgpaardje er twee jaar over gedaan heb naar buiten te durven. Ik denk van als ik nou weer een poos moet wachten durf ik helemaal niet meer dus waarom dan maar niet meteen. Heerlijk ben blij dat ik het weer kan, en dat ik het rustig weer kan opbouwen.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:22

Nou, mooi dat het goed ging! Lekker gereden dus!!