waarom lezen mensen de advertentie nooit goed...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:09

Alleen wel beangstigend dat zo'n ontwetende mensen een iegen paard kopen.
Nu maar hopen dat die op pension staat en zo nog wat advies krijgen, anders zie ik het somber in.

Zo ben ik ook ooit per toeval bij mensen thuis gekomen, woonde in de buurt, die een pony hadden gekocht.
pony was harstikke verwend en als hij geen zin had joeg hij de mensen uit de wei.
toen die dag kwam moeder blij naar me toe.
Dochter kan bij het paard in de wei zitten als hij ligt.
helemaal blij, foto's gemaakt enz.
En ik dacht, bij die pony? kan niet goed zijn.
En idd pony had koliek, maar daar hadden hun nog nooit van gehoord Verdrietig

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:19

Gjilke schreef:
Ik ben het eigenlijk wel met Ellende eens. Die vrouw heeft er gewoon geen verstand van, daar kan ze ook niets aan doen.



daar kan ze wel degelijk iets aan doen!! lezen, luisteren, kijken!!!! leren heet het ook wel in 1 woord..!!

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:28

Sommige mensen hebben echt een bord voor hun hoofd . Maar ik hoop (vooral voor haar dochter) dat ze er op tijd achter komt dat voor iemand met 2 jaar manege-ervaring een beginnerspaardje echt beter is.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:34

helaas ken ik ook teveel horror verhalen van mensen die zonder enige ervaring een paard kopen, op de goedkoopste pensionstal gaan staan, zonder enige begeleiding ( bijvoorbeeld bij n boer oid )
ik heb mensen van hun beest verlost toen ik op een handelsstal werkte, ze hadden dat beestje als jaarling gekocht.... Scheve mond nu konden ze er helemaal niets meer mee !!
een vreselijk beest was het, op stal heb ik er ook nog n hoop ellende mee gehad !!!
die heb ik ingerolen tegen een superbrave kennedy, beestje had ik zelf ingereden, en liep al binnen een week aan de teugel, beestje was zoo simpel te rijden, eerste keer springen>?
okej, mij best vond ie, nooit stoppen, nooit bokken
oftewel een ideaal paard voor mensen die er de ballen verstand van hebben
daarna ben ik ze ook blijven begeleiden , helaas is het beestje dampig geworden... weer door de onkennis, want soms stond ie weken stil.. en dan moest ie de hele dag met iedereen op zijn rug rondsjouwen
t waren echt lieve mensen , maar gewoon door onkennis is t beestje ziek geworden...