pff dat scheelde maar een haartje vandaag!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

pff dat scheelde maar een haartje vandaag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 22:46

vanavond even met magned gereden
omdat we geen bak hebben hebben een stuk vd wei (grasjes loos Haha! ) met daarop houtsnippers (nu nog niet genoeg maar er komt meer aan)
magned liep eindelijk na ongeveer een week van klieren weer echt lekker OK dan! (tabiet bedankt! ) dus ik was helemaal tevreden alleen in de linkergallop was ze nog erg trekkerig en net een plank Bloos dus flink op de volte. totdat magned dat zat werd (werd al wel losser ongeveer 3 rondjes later) en probeerde em over de buitenschouder te peren
dus kop er op onderhals er op en gaan, tja ik wou haar nog even op de volte houden dus begrens haar. en toen lagen we BIJNA pff haar achterhand was al bijna plat in reflex gooide ik mijn teugels los, en bleef voor de rest muist stil zitten (ging wel iets naar voren) gelukkig corrigeerde mag zichzelf en lagen we niet samen op de grond.
op het moment zelf ging er eigenlijk niets door me heen, maar daarna *LOL* pff goed voor je hart
ik snap nu wat er zo eng aan is als je met je paard valt. ik heb de verhalen wel gehoord maar het nog niet meegemaakt, en nu dan BIJNA
engeltje bedankt dat je op onze schouders zat OK dan!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 22:52

oh muts ook!! wel ff schrikken natuurlijk! was het glad of liep ze gewoon onder je vandaan?en d8 ze het zelf wel even te redden hihi
nou gelukkig verder niks gebeurd! je roept maar als je me nodig hebt!
hoest met het duospringen? haha

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 23:14

haha je heb de laatste oefening duo springen gezien
marielle mag tot 23e niet meer springen omdat ze dan een wedstrijd heeft
dus dan moeten we in 1 week de rest erin stampen *slik* maar verder gaat het goed hoor Haha!
ja ze liep giga onder me vandaan (heel even maar Bloos ) de rest liep ze gelukkig echt lekker los
tabiet jij weet wel hoe magned dat doet Tong uitsteken (en dan opstaan op jou enkel Haha! ) zo ging het vandaag ook alleen dan net niet Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 23:53

My Dominique schreef:
haha je heb de laatste oefening duo springen gezien
marielle mag tot 23e niet meer springen omdat ze dan een wedstrijd heeft
dus dan moeten we in 1 week de rest erin stampen *slik* maar verder gaat het goed hoor Haha!
ja ze liep giga onder me vandaan (heel even maar Bloos ) de rest liep ze gelukkig echt lekker los
tabiet jij weet wel hoe magned dat doet Tong uitsteken (en dan opstaan op jou enkel Haha! ) zo ging het vandaag ook alleen dan net niet Haha!


jaja dankje, herinner er me er maar weer aan Schijnheilig volgens mij heb ik nog steeds een litteken ztten Bloos
marielle zou in hipo springen?die wedstrijd gaat niet door.... helaas pindakaas, maar ik ga lekker naar Abcoude(de enige plaats beginnend met ABC Haha! ) oke moet ff ontopic blijven, wordt nogal irri! Cool

_marielle_
Berichten: 83
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: middenmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:41

heej!! de 23e gaat niet door....dus we kenne de vrijdag...(de 21e) kenne we dan wel ff oefenen...!! maarre weet jij al tijden hoe laat we moeten rijden???? xx

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:59

Ik baal als een stekker dat ik er niet ben dan Boos!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 23:12

ja ik heb vandaag de startlijsten gemaakt (zal morgen wel ff sturen )
ja idd! maar gelukkig in de zomer nog 1!