Te gekke avond gehad!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 22:38

Afgelopen zaterdag ben ik met Prima en Assie naar De showavond van Centro-lusitano in Roermond geweest, en na afloop van de onwijs mooie show kon iedereen die dat wilde even op een van de Lusitano's of Andalusier's zitten! Dit liet ik me geen tweede keer zeggen....
Helaas staan we er niet super goed op, maar het was wel onwijs leuk!!!

Opstijgen op zijn Portugees, wel even wennen hoor!
[img]../upload/1052/img0755.jpg[/img]

Oke hier zit ik er dan op, nadat het paard netjes naar beneden was gebogen om me op te laten stijgen....
[img]../upload/1052/img0756.jpg[/img]

Helaas is deze foto niet super duidelijk omdat Prima dacht dat ie geen foto's meer mocht maken, terwijl we net een buiging maakten!!! (raar gevoel trouwens)
[img]../upload/1052/img0758.jpg[/img]

Oke, ik moest het jullie even vertellen, 't heeft best indruk op me gemaakt. Misschien dat ik ooit nog eens met Nappie hier naar toe wil om met hem een weekend Klassieke rijkunst te volgen, maar zover zijn we nog lang niet!

groetjes Haha!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:46

Het was echt supergaaf! Prima en Napoleon zijn hartstikke aardig (alleen is bas een beetje doof Tong uitsteken ). En al die paarden Kwijl . Echt gaaf. Zag BTW ook heel tof uit toen dat paard een buiging maakte met tessa erop.
In april is er weer een show. Dus wie gaat er dan mee??

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2
Nederland Kampioen 2015 Hippiade Vaardigheid in de Klasse L enkelspan paard :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie