Wat vind jij mooi aan je paard/pony?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:01

Haha! Kevin is niet echt mooi, is een schimmel en ik hou niet van schimmels maar zijn karakter vind ik prachtig! Hij heeft op zijn zachts gezegt een slechte jeugd gehad en ik heb hem nu bijna 8 jaar en het heeft mij 3 a 4 jaar gekost hem weer een beetje paard te krijgen, nu kan ik alles met hem en ik vind hem prachtig in het hele pakket, hij heeft nog steeds moeite met zijn gedrag maar ik kan tenminste alles met hem, hij zit helemaal aan mij vast en dat vind ik mooi aan hem en dat maakt het hele paard gewoon mooi

Freddy is vooral mooi van kleur (rood/bruin) heeft voor een shet een mooi fijn koppie, staat mooi hoog op de beentjes, heeft een prachtige manenbos en mooie dikke staart, hij is ook niet zwaar gebouwd zoals de meeste shetjes, hij is gewoon mooi Lovers

Mambo heeft een waanzinnige uitstraling, mooie lange manan (als ze niet afgeschuurd zijn) en een verschrikkelijke mooie voorpluk.
Hij is mooi van model en kan ontzettend mooi lopen, alles is mooi aan hem Haha!

Eirian heeft een mooi lijntje, mooi koppie, zeer mooie aftekeningen en mooie lange en vooral dikke manen en staart (manen heeft ze vorig jaar afgeschuurd maar die groeien erg snel bij haar) Ook aan haar is alles mooi

Liam, zoon van Eirian en Mambo heeft alle mooie trekjes van moeder en vader en ook de lieve Lovers (Liam is 2.5 week oud nu)

Lorenzo is een pracht mini appie, een toverballetje, vorig jaar nog donker vos met mooi wit shabrakje op zijn mooie smalle kontje, dit jaar is hij weer heel licht en heeft hij het witte shabrakje verder over de rug en heeft op zijn kontje een paar mooie hele donkere vlekken tussen al het wit zitten, ook hij is in zijn geheel gewoon mooi

Mozart heeft een verschrikkelijk mooi sprekend koppie, is mooi gebouwd en heeft een mooie kleur (donker bruin, zwarte manen, staart en benen) loopt ontzettend mooi en heeft een mooi innerlijk OK dan! Gewoon mooi dus.

Maar wie vind zijn/haar paard niet mooi? zijn volgens mij niet veel mensen die hun eigen paard lelijk vinden Haha!

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:12

Zij oren!
De punten van zijn oren wijzen naar elkaar toe (soort hoorntjes). Hoe blijer hij kijkt hoe meer de puntjes naar elkaar toe gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:17

Heeeeeeeeeele grote vriendelijke ogen en dikke golvende zilveren staart.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:57

Cheyenne is een hele mooie dame, een echte lady om te zien. Haar koppie is heel aansprekend en natuurlijk haar manen. Cheyenne krijgt altijd veel complimenten over haar uiterlijk, heel leuk *LOL*

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 13:10

Ik vind Nagoya`s manen erg mooi; lekker lang met golfjes Haha! . Haar gehele uitraling vind ik geweldig, lekker vrolijk en alert, maar geen heethoofd OK dan! .

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 14:30

Alles Lachen Ze heeft een superleuk en lief koppie, mooie ogen, super uitstraling en hele mooie bouw.... en mooie kleur Haha!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 15:23

Prodigy heeft een geweldig leuk karakter en hij heeft een lief koppie.

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 15:34

Ik vind alles mooi aan hem. Hij heeft ook witte vlekjes op zijn linkerwang. Dat is echt zoo leuk. Hij heeft een mooie bouw en een lief koppie. En hij heeft zo'n grappige uitstraling. Ik kan het gewoon niet goed uitleggen. Kom allemaal maar eens een keertje kijken. Haha! haha

Ik heb al een paar keer op een coupon hebben staan (van wedstrijd dan he) ik citeer: 'schitterende pony' en 'leuke combinatie'
Moet altijd lachen om zulk commentaar, echt leuk dat ze dat erop schrijven.

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 15:41

Alles!!!!!!!!!!!!!
Vooral zn lekkere eigenwijze maar toch lieve bekkie..

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 15:58

martein: zn manen en staart, oortjes, rug, benen.
fanneke: koppie, voorpluk, benen.
anja: manen, staart, beentjes Tong uitsteken

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:24

Wat ik mooi aan mijn paard vindt, nou alles.
Zijn karakter is super en hij is presies het juiste paardje voor mij vindt ik.

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:27

oja en zn staart en manen, echt alles, alleen kan ik hem af en toe wel ens voor zn kop schieten, maar dat geeft hem juist karakter

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:18

het mooiste vind ik om een paard in actie te zien dus in galop, staart omhoog en oortjes naar voren Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:20

Lisa heeft een geweldig leuk koppie en erg mooie manen en staart.
Ilindra is ontzettend impossant en kan geweldig bewegen.
Ustinov heeft gewoon veel uitstraling en een erg mooie rode gloed over z'n vacht.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:23

Ik vind de kleur van Expensive toch het leukste LachenEn z'n oogjes kunnen soms zo heel lief kijken Lachen

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 12:10

Alles! OK dan! Vanaf het aller eerste moment dat hem zag wist ik het: liefde op het eerste gezicht bestaat!!!

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:02

Haar karakter.. soms om van te genieten.. en soms.. om haar achter het behang te plakken..

van mijn eigen pony sheronit