Ze hebben mijn neusriem met opzet doorgeknipt :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 12:30

jeetje die mensen (of kinderen) hebben ook nooit geleerd wat fatsoen is. wie doet nou zoiets?!?!?! kan hier zo pisvlekkerig over worden!!!!!!!!!!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:30

Erg ziekelijk zeg... Bah Boos!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:33

Wat vreselijk stom zeg............ hier kan ik nu zo kwaad om worden Boos!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:36

echt vreselijk ziekelijk! .. ik zou et echt niet eens durven!!! Stoom uit je oren dat er zulke kinderen bestaan

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:29

Wat een trieste figuren zeg...
Het is toch niet toevallig een van die meiden waar je al vaker topics over hebt geplaatst?? (Over wimpers afknippen enzo).

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:32

goeie vraag marianneR

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:48

echt kinderachtig! of zij het nu waren of iemand anders!
hoop dat ze het toegeven...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:37

Weet je zeker dat het geen muizen zijn geweest? Ik heb dit namelijk precies hetzelfde gehad maar dan lag mijn hoofdstel achter slot en grendel en het lijkt me sterk dat het spontaan gebeurde... mijn verklaring... muizen.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:41

Erg triest als ze het kapot hebben gemaakt !! Ik hoop dat je er snel achterkomt wie het gedaan heeft.

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:52

Vreemde zaak hoor ! Het is nog gevaarlijk ook. Stel dat je was gaan rijden , en hij zou zijn gebroken !!
Ik hoop dat je erachter komt hoe en wat de oorzaak precies was.

michelle12
Berichten: 168
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Vo0rsch0ten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:59

Auteur Bericht
Omegamedo
Vreemde zaak hoor ! Het is nog gevaarlijk ook. Stel dat je was gaan rijden , en hij zou zijn gebroken !!
Ik hoop dat je erachter komt hoe en wat de oorzaak precies was.


ik vindt dat ze gelijk heeft die mensen sporen niet !! Boos! Boos!
ik kan daar b Lachen Lachen s Boos! m w Boos! worden

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:24

Wat een sportieve meiden zeg, NOT! Ongelooflijk, je kunt niet eens een probleem met hen uitpraten kennelijk. Echt heel sneu om dan de spullen van anderen te beschadigen. Het kan nog gevaarlijk zijn ook, straks doen ze zoiets met een zadel! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:16

MarianneR schreef:
Wat een trieste figuren zeg...
Het is toch niet toevallig een van die meiden waar je al vaker topics over hebt geplaatst?? (Over wimpers afknippen enzo).



Nou ze had me gebeld zaterdag over een paar dingen, maar ik vroeg meteen of ze het had gedaan, maar dat had ze ontkent. Ze zei dat haar hoofdstellen ook doorgeknipt waren. Die heeft ze zondag meegenomen...

1 hoofdstel is de frontriem helemaal door de midden,gespjes doorgeknipt en de bakstukken. Ander hoofdstel, een Kieffer ook helemaal gemolesteerd.

Maar het vreemde vind ik er ook aan dat die hoofdstellen van haar daar de hele week niet hebben gehangen. Ze zei dat ze ze aan de deur had hangen, maar ik weet zeker dat het niet zo is.

Ik denk niet dat dat meisje haar eigen hoofdstellen sloopt, maar ik heb er weinig vertrouwen in op de een of andere manier.

Ik bedoel, Kieffer is nou eenmaal een erg duur merk,dat sloop je niet 1 2 3 van jezelf...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-05-04 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:17

Uums schreef:
Wat een sportieve meiden zeg, NOT! Ongelooflijk, je kunt niet eens een probleem met hen uitpraten kennelijk. Echt heel sneu om dan de spullen van anderen te beschadigen. Het kan nog gevaarlijk zijn ook, straks doen ze zoiets met een zadel! Boos!


Ik heb ook meteen mijn zadelnagelopen, beugelriemen, maar die lijken wel oke. Maar dat zadel is ook niet van mezelf,die is gewoon van de eigenaar,daarvan is niks gesloopt.

Nimber

Berichten: 26553
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:20

gatver zeg wat onwijs flauw.
weet je zeker dat het die meiden zijn? kan het niet iemand uit de buurt zijn geweest om te pesten of om geintjes uit te halen?

voortaan maar alles mee naar huis of achter slot en grendel Boos!