Pony Linda dood...(Hollandsche manege/Barendrecht)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:11

Oeii das helemaal jong!! Maarja als je verkeerd terrecht komt is het gedaan. Dat is met een mens ook. Je kan nog zo hoog vallen.. als je goed terrecht komt is dr niks aan de hand.. Maar je kan net zo goed van de stoep vallen en vervolgens je nek oid breken

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:11

Ach arme Linda, ik heb ook wel vaak op haar gereden bij Filip Dros in Barendrecht. Het was een super leuke en leerzame pony om op te rijden!
Mijn allerlaatste les bij Filip wilde ik ook persé op Linda.
Heel veel sterkte, R.I.P.

Abiola

Berichten: 3734
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:13

Ik ben nieuw hier op Bokt en ik rijd ook op de Hollandsche. Ik heb wel een foto van Linda, maar ik kan hem niet geplaatst krijgen. Ik mag op mijn werk niet op uploadsites inloggen, helaas. Iemand enig idee hoe ik hem dan toch kan plaatsen?

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 16:02

Hee Patty, jij ook hier!

Je moet toch echt een uploadsite hebben als je een foto hier wilt plaatsen. Moet je anders even doen als je thuis bent.

Offtopic: Ik zag je op de manege site staan met Jan, stoer man Lachen

Abiola

Berichten: 3734
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:14

Hee Reem, ik denk dat die foto er vanavond op staat. Ik kreeg al een pb van Marrie, dus het komt helemaal goed. Die foto is wel stoer maar Jan was gisteren niet zo stoer, die vond alle hindernisssen maar doodeng.

salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:44

Pluutje"]
Was Linda echt al zoo oud?? Dat wist ik helemaal niet!! Ze leek helemaal niet oud vond ik, ook in haar gedrag enzo niet. Jammer dat ze zo aan haar einde moet komen..
[/quote]

Ik wist idd ook niet dat linda al zo oud was !!
ze zag er idd niet zo oud uit

[quote="Pluutje schreef:
Ik weet nog wel dat er een keer iemand afgevallen was, in een periode dat ze zo vervelend was. Is echt al heel lang geleden, toen Kitty nog lesgaf. Toen vond ik het leuk als een pony lastig was, dus ik meteen: "mag ik op Linda???"Dat meisje was me dankbaar dus ik erop. Dat beest heeft me een partij gebokt, maar ik was het gewend van Kiwi dus ik bleef zitten. Ik vond het helemaal geweldig, zegt Kitty: "Neem je hem wel een keer terug??"whaaaa, ik vond het gewoon zo leuk dat ze ervandoor ging dat ik haar niet terug nam. Gek kind was ik toen.
Ik vond het altijd wel een grappige pony. Ze was eigenlijk heel braaf maar soms dat had zo van die buien...Dan was ze een paar weekjes ofzo helemaal gek en vielen er een hele hoop kinderen eraf.


Haha KIWI wa super cool en idd ik vond het ook altijd super om op KIWI
en MOONLIGHT te rijden als ze vervelend waren en moest altijd lachen als ik viel ja die goeie oude tijd he Haha!
we worden oud haha lol!!

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:49

ik heb vroeger op manege filip dros gereden in barendrecht. en ken linda dus ook. was supermooie pony en kon leuk lopen. jammer dat ze er nu niet meer is.

ze was toen samen met cupido en laska naar amsterdam gegaan. een oude vriendin van mij leaste cupido toen en ineens was hij zomaar weg. echt niet leuk was dat. laska kwam later nog terug, die was ziek en is later geloof ik ook ingeslapen.

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:51

Sterkte..
Ze is wel oud geworden, maar toch nooit leuk zulke dingen he!
Zo heeft ze nog pijn gehad ook

Mijn verzorgpaardje is terwijl ze losstond ook gevallen en schouder uit de kom, ook in moeten laten slapen Verdrietig
Ze was nog maar 11..
Laatst bijgewerkt door Nathalietjuh op 27-11-04 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:23

Fairie schreef:
27 is wel een mooie leeftijd, maar vervelend dat het zo had moeten aflopen.


Dat dacht ik ook. Heb je zo'n mooie leeftijd, breek je je been...
Vreselijk gewoon.

Heel erg veel sterkte....

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:34

jeetje en dat allemaal zo snel....veel sterkte voor iedereen die het paardje kende

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:37

Dit topic is al een half jaar oud.
Als je een groot venster ziet, met een roodgekleurde boodschap erin, is dat niet voor niks

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:38

Jeetje, die ken ik nog wel van mijn tijd in barendrecht. Lekker beestje was dat! Domme pech is dit!

Belker

Berichten: 15304
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 20:10

Oud topic, aangezien eht dier waar het om gaat dood is plaats ik een slotje.