Mijn lieve instructrice in t ziekenhuis...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Mijn lieve instructrice in t ziekenhuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 22:40

HoiHoi,

Nou sorry mensen, maar ik moet even mijn verhaal kwijt Verdrietig

Ik had de hele avond samen met me vriendje en zijn vader zitten werken aan dat rottige vak wat economie heet Boos! want ik moet dit jaar nog wel eindexamen daar in gaan doen Scheve mond

Maar goed, daardoor was het al behoorlijk laat toen ik weer thuis kwam...me vriendje zei van ik breng je nog wel even met de scooter naar stal. Dus wij toch nog even naar stal

Tuurlijk was er al niemand meer en stond mijn paardje alweer lekker op stal te genieten van zijn eten *LOL*

Ik stond dus even te knuffelen met me paardjuh toen de stalhouder aankwam...die zei eerst al dat ze allemaal dachten dat ik niet meer zou komen vanavond Scheve mond dus ik gezegd dat ik even goed had geleerd voor me eindexamen en...hoe dol ik ook op me paardjuh ben...mijn examen gaat even voor
Hij zo van dat hij het niet aanvallend bedoelde ensow..omdat ik zo heftig reageerde Bloos maar toen begon hij over Jaceline, mijn instructrice en ze helpt me ontzettend goed..dus zij is me wel heel dierbaar *LOL* Lovers

Hij zei van dat ze in het ziekenhuis lag Verdrietig Verward en hij wist het ook allemaal niet precies, maar ze had een soort ontsteking ofsow Verward en het ging niet al te best vandaar dat ze opgenomen was in het ziekenhuis Verdrietig

Ik dus flink balen van mezelf dat ik uitgerekend deze avond niet op stal was om iig te helpen met alle paarden ...en ik maak me dus ook best wel druk om haar...

Nou goed, ik ben benieuwd hoe dit allemaal weer gaat aflopen...hopelijk goed...maar ik moest het hele gebeuren even van me afschrijven, sorry mensen!

Doei, doei Emi

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 22:49

van je afschrijven is juist goed! gooi het er maar uit
ik zal iig voor je duimen dat het weer goed komt met je instructrice.
hopelijk komt ze er weer helemaal boven op.
heb je een adres ofzo dan kan je haar een kaartje sturen
geeft haar ook moed, ook al weet ik verder niet wat ze heeft natuurlijk.
sterkte ermee hoor!