Super les gehad, gewoon een topdag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Super les gehad, gewoon een topdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 09:38

Gistermiddag was ik lekker vrij en ben ik eerst met mijn vriend boodschappen wezen doen want hij moest vandaag weer aan het werk Verdrietig

Daarna naar de ruitersportzaak weer eens heerlijk lopen neuzen... heel erg vervelend Haha! maar een nieuwe buis vliegenspray gehaald en zo'n vliegwerend frontriem voor aan het halster ... en ik kon me inhouden Bloos

Toen zijn we naar Kitano wezen kijken die nu bij een boer in het land staat. Madam had het heel erg naar haar zin bij haar nieuwe vriendinnen. En ik wist niet dat ze zo snel konden groeien Verward echt haar kont is een eind de lucht in gegaan!

Daarna zijn we naar de stal gegaan waar er eerst gezellig koffie werd gedronken. Mijn vriend werd steeds lastig gevallen door Harry van aai mij! Even zijn "frontriem" uitgeprobeerd maar meneer was daar niet echt kapot van hij schuurde langs z'n been de draadjes hingen gelijk achter zijn oren het zag er niet uit! Haha! Na een uitgebreide poetsbeurt op mijn gemakje opgezadeld en lekker los gaan stappen.

De les was wel heel pittig maar door de aanwijzingen ging het zo lekker Lachen Harry deed echt super zijn best en ik vond het giga gaaf dat mijn vriend nu eindelijk mijn les eens kon zien. Hij vond dat Harry super vooruit was gegaan Cool In de galop ging Harry echt op zijn kont zitten en dat voelde echt heel wijs. Na de les even heerlijk wezen knallen op de baan rondom de stal en heerlijk tevreden uitgestapt.. Daarna hebben de paarden hun verdiende portie slobber gekregen.

Na de dip van afgelopen najaar.. is dit wel super gaaf! Lovers

...Dreaming with my eye's wide open...


_Sas_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:40

Is altijd fijn als je een goede les hebt gehad!
Hopelijk volgen er nog veel meer Hyper!

Het is te mooi om waar te zijn...
Maar het is waar, dat is het mooie!


Elin 20-02-2012 & Julie 22-06-2013









Mijn hart sloeg even over, toen dat van jou begon..
Trotse mama van:
Elin Naomi, 20-02-2012
Julie Sophie, 22-06-2013

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:13

Heerlijk is dat he! Dat je nog lekker een tijd loopt na te genieten. Heb jij dan ook dat je niet kunt wáchten tot je weer "mag" rijden? Lachen

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 12:11

Vanavond lekker waarschijnlijk een rondje naar buiten maar Harry zijn beloning is toch even flink gassen op de crossbaan na de les.

...Dreaming with my eye's wide open...

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:13

Chronos schreef:
Vanavond lekker waarschijnlijk een rondje naar buiten maar Harry zijn beloning is toch even flink gassen op de crossbaan na de les.


dat is idd wel super dat je je even ongestoord gas kan geven. Lijkt me heerlijk.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 12:16

Het is ook heerlijk... en achter de 20 x 60 baan is een "vijver" en 's zomers wordt er water in gezet en das helemaal lekker je kunt er vanaf het walletje in of via de zijkant dan is het pas echt leuk Knipoog

...Dreaming with my eye's wide open...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:19

Heerlijk he, als het na zo'n dipje weer de goede kant op gaat!

En het is ook wel super als je de mogelijkheid achter stal hebt om ze even lekker voluit te laten gaan

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:45

wat een luxe bij jullie op stal zeg. Fijn dat het zo goed gaat met rijden word je helemaal happy van. Veel plezier.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 13:43

Wij hebben idd een heleboel luxe bij op de stal...

...Dreaming with my eye's wide open...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie