Ik trek het ff niet meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-01 17:50

sorry hoor, even mijn verhaal kwijt. Ben vet chagerijnig. Iedereen heeft een vrije dag, iedereen is lekker aan het rijden, iedereen is bij zijn of haar lieveling, en ik zit hier maar binnen. Stomme school bezig. Ik haat mijn school, ik haat mijn vrienden, ik haat de manege! Ik haat alles even vandaag. Ja, Hickory is nou bijns 2 week dood. En wie zijn hier allemaal geweest? om maar eventjes met me te praten? Niemand, maar dan ook niemand. NIemand die even een belletje geeft. ik moet over altijd achteraan, en dat noemen ze je 'vrienden'. Bah.
Ik hoop dat alles er morgen weer beter eruit ziet. maar ik weet niet. ik zie het allemaal wel/


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 17:56

Kop op meid......het ziet er nu ook allemaal niet zo leuk en gezellig uit, en de gezegde je vrienden leer je kennen in moeilijke tijden komt dan nu ook wel van pas!!
Maar er komt weer een dag dat je er weer wat vrolijkere tegen aan kijkt....en dat zal waarschijnlijk nog wel ff duren want je bent net je beste vriend verloren.

Maar je hebt ons.....ook al ken je ons niet irl.....we leven wel heel erg met je mee, en schrijf het maar lekker van je af......kun je ff je hart luchten!!!

Veel sterkte.....en na regen komt zonneschijn.

Dikke knuffel van Jacqueline

Jet

Berichten: 11975
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 17:59

Hoi kimmy,
Rottig voor je dat er nog niemand contact met je heeft opgenomen, dan voel je je helemaal alleen met je verdriet. Maar veel mensen durven in zulke situaties niet zo goed naar iemand toe te gaan. Ze weten niet hoe jij er aan toe bent, veel mensen zijn bang voor huilende mensen.... Ze weten zeker niet wat ze moeten zeggen, aan dooddoeners heb je ook niets. Gelukkig kan je hier in elk geval terecht en weet je dat er hier mensen zijn die met je meeleven. Hopelijk zie je morgen alles weer wat zonniger in, veel succes in elk geval. Groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 21:09

he meid,kopop hoor!wij zijn nog hier!maar ik snap je wel hoor,das hartstikke logisch.maar ik haat ook weleens de hele wereld,dus dat is ook niet ongewoon.maar geef de moed niet op hoor,lucht je hart maar bij ons,want wij zijn er voor je!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 21:37

Koppie op kimmy. Ik weet of je in de buurt woont maar je bent welkom hier hoor.

Het kan zijn dat de mensen je even met rust laten zodat je het kan verwerken. Bel ze laat weten dat je ze nodig hebt.

Niet zitten treuren dat zou Hickory ook niet gewild hebben.

Succes Pris

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 21:43

Ik denk dat de meeste van je vrienden nie weten hoe zo moeten reageren,
de manier waarop ze het nu doen werkt nie maarja ik denk dat ze nie beter weten...

Als je in de buurt woont kom k wel langs hoor!!! Zeg t maar...

Doeiii...

Sharda

p.s sterkte... een slechte dag hebben is nooit leuk maar kop op!!!

..... leeg .....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 22:11

Hoi Kim, ik sluit me bij Sharda aan, ik denk dat de meeste mensen je nu een beetje ontlopen doordat ze niet weten wat ze tegen je moeten zeggen....
Maar ik vind het juist hartstikke goed van je dat je dan even hier uitmoppert hoor, dan ben je het tenminste maar even kwijt. Dus eh.... any time hoor.

Hou je taai,
Sonja.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:12

Jeetje dan wil ook niets of niemand mee werken sterkte...
groetjes
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, belle_boef, boyca, dezzie, Eeeeeeeeef, esmee1233, Libra76, mirriejj, Mjelleke, Mo_Noah, pol013, Vagabondo, Yom en 86 bezoekers