Vandaag voor de 2de keer op Levi!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Vandaag voor de 2de keer op Levi!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 21:08

Vandaag kwam Kim weer lesgeven. Als eerste was Levi aan de beurt...eerst even longeren zodat Levi weer op Kim ging letten. Het zadel erop en nog eventjes kijken wat ie deed...bleef braaf dus erop klimmen maar.

Hij blijft mooi stilstaan Ik zat en automatisch leg ik mijn been aan om te stappen ehmz... dat werkte niet *grinnik* oke stap Levi en jawel daar ging ie dan Haha!

Beetje geprobeert te sturen, maar dat vind ik nog een beetje eng, ben een beetje bang dat ik teveel doe en hij daarop heftig reageert Schijnheilig tot nu toe niet gebeurd maartoch...

Stappen ging goed, oke een drafje proberen...
Been geven en draven Levi...en zoef toen schoot ie plots vooruit oeps...was maar goed dat ik de bokriem goed vasthad Wow! daarna draafde hij redelijk gelijkmatig en kon ik goed meezitten.

Opeens ging hij weer stappen dus nog een keer opnieuw proberen en ja hij draafde weer Pling toen was hij klaar, halthouden afstijgen en afzadelen. Meneer mocht nog lekker even los Lovers

Weer een paar foto's [HAW] vandaag: de 2de keer op Levi!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:09

Haha! Haha! ik vond je stoer, met die rode kop van inspanning!! Knap hoor 3 minuten niet adem gehaald Haha!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 21:12

gijsenkim schreef:
:D Haha! ik vond je stoer, met die rode kop van inspanning!! Knap hoor 3 minuten niet adem gehaald Haha!


Pest mij toch is niet zo Tong uitsteken
Anders ga jij er vrijdag maar op, zet ik hem in galop. Heeft ie dat vast gehad Schijnheilig Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:19

gelijk heb je Haha! Haha! ik plaag je alleen maar een beetje.......... ik ben supertrots op je Haha!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:25

Ineke2"]
[quote="gijsenkim schreef:
:D Haha! ik vond je stoer, met die rode kop van inspanning!! Knap hoor 3 minuten niet adem gehaald Haha!


Pest mij toch is niet zo Tong uitsteken
Anders ga jij er vrijdag maar op, zet ik hem in galop. Heeft ie dat vast gehad Schijnheilig Haha!
[/quote]
Ik heb net les van kim gehad en mij zat ze ook al te pesten, ze lacht me gewoon uit omdat het niet lukte Tong uitsteken Haha!

Fijn dat alles zo goed gaat, veel succes nog!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:26

Slowchat dames? Haha!
Heel stoer Ineke, dat je zelf op hm gereden hebt.
Laat Kim maar lekker kletsen Tong uitsteken
Verder had zelfs ik volgens mij een rooie kop van inspanning toen ik les van Kim had. Boos!