zo TROTS!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

zo TROTS!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 17:39

Hey bokkers.

Hebben jullie ook van die dagen dat je zo ongelovelijk TROTS bent op je paardje? Nou, vandaag ik dus wel . Zit al de hele tijd te glimlachen Haha!

Gisteren hadden we springbalkjes geverft! Erg leuk en mooi geworden . Nu nog staanders vinden en klaar is kees!!!

Vandaag kwam sonniej om foto's te maken van Lady en mij onder het zadel (tja, zij snapt wel de upload-oliebol en heeft een digi). Lady lekker gepoetst en opgezadeld. Ben ik warm aan het stappen in de bak. Hoor ik ineens een klein stemmetje: Euuhh, batterijen liggen nog thuis Bloos . Tja, volgende keer beter dan maar. Dus ik Lady gewoon lekker gereden en na 20 minuten dacht ik: Hmm, tis nog een beetje vroeg om te stoppen en zo onwijs veel aan rijden ben ik niet toegekomen (zeg maar: harde wind+ woeiende bomen = onrustig opgefokte Lady Scheve mond ). Zegt Sanne: Zullen we springen? Nouja, is goed dacht ik

Nou, eerst rustig balkjes gedraaft, daarna pionnen gepakt , eerst rustig eeuuhh 10 cm (jaja zul je denken Haha! ) gesprongen. Daarna kruisje en toen jaja, ik denk dat we op de 30 cm zaten! En ze sprong ze allemaal!! Nou en dat voor een paardje dat eigenlijk nooit heeft gesprongen. De 4e keer misschien! Nou echt, ik ben zoooooo onwijs trots. En ik vond het helemaal het einde, echt waar. Volgens Sanne met Lady haar oortjes naar voren (zullen we even met een fries alle kwpn'ers verslaan, gnagna *LOL* )

Ik denk dat ik hem 10 keer gesprongen heb en toen lekker Lady uitgestapt en lekker op stal gezet met wat boterhammen en aardappelschillen. Ben helemaal verlieft om m'n zwarte parel Lovers

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 17:42

Citaat:
Volgens Sanne met Lady haar oortjes naar voren
moet zijn:
Volgens Sanne sprong Lady met haar oortjes naar voren

rixke

Berichten: 1031
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 17:51

lekker he dat het zop goed gaat joh

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 18:21

zo idd, het gaat steeds beter. We worden echt maatjes nu!