seminar Diergeneeskunde Utrecht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 19:12

nou was ik er de heledag ( zat in het rode team) en ik vroeg me de heletijd af goh wie van deze mensen zouden ook van bokt zijn Verward
ik zat nog te kijken of ik heike met haar jas met daarop ...ruiters miero kon vinden maar helaas Boos!

nou mensen ik heb met jullie gemeet Haha!
alleen niemand zou het gemerkt hebben

vond het trouwens wel erg interssant hoor allemaal ook die twee friezen Kwijl vond die voor de kar het mooist.

einde van de dag had ik het wel gehad, en een ding weet ik zeker ik hoop dat kvika er nooit naar toe moet ( ze worden daar wel goed behandelt en zo hoor)
maaare de kosten......... Scheve mond\

[Edit Karin] titel aangepast, UMC = mensenziekenhuis... [/edit]
_________________
gezelligheid kent geen tijd,
jammer dat ik niet weet hoelaat het is

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-15 01:10 ]</font>

Jet

Berichten: 12001
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 21:17

Hoi, wij zaten bij groen. Heike had haar jas in de auto laten liggen, het was veels te warm voor een jas o.i.d. Nou ja, wij zaten ook al, wij van Bokt zijn benieuwd wie er ook van Bokt zijn, maar ja, je gaat niet iedereen vragen Lachen . Ik vond alles erg interessant, het onderdeel van het onderzoek van de proefboerderij vond ik zelf nog het minst, tenminste, al die getalletjes enzo. Ik had wel meer testen op video willen zien. Dat tussenstukje met die "tuigers" vond ik ook niet zo, er was te weinig plaats, dus ik zag er maar een deeltje van, ik ben niet zo groot en ook niet zo'n voordringer Lachen . Nou ja, ik heb een hele leerzame dag gehad, trouwens, Heike nog bedankt daarvoor.

_________________
Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jet op 2001-10-14 21:18 ]</font>

Danielle
Berichten: 236
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 09:43

Hoi,
Wat stom zeg, ik zat met mijn moeder ook in de rode groep! Ik vond het echt superinteresant, alle onderwerpen en ook leuk gebracht. Normaal kan ik me niet zo lang concentreren, maar nu geen probleem! Groetjes Danielle