Sydney vandaag gemasseerd!! :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Sydney vandaag gemasseerd!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 20:11

Nou n.a.v dit verhaal [MD] Wat is dit?? Spier-/bandverreking?????? en het feit dat hij de laatste weken niet erg fijn liep en weer gevoelig was op de rug heb ik de paardenmasseur weer gebeld! Nou het was maar goed dat ze kwam!

Ik heb dus afgelopen zaterdag me ws af moeten bellen omdat ie niet lekker liep (zie link) toen ik merkte dat ie niet fijn liep heb ik meteen de masseur weer gebeld (zie: www.paardenmassage.nl) Een half jaar geleden is ze ook al geweest en toen heeft Sydney er erg veel baat bij gehad, hij heeft nogal de neiging om zich erg vast te houden in zijn lichaam, vooral in de galop doet hij dit heel erg! De vorige keer dat ze er was had ie dus vooral in zijn rug erg veel gevoelige punten en was ie erg stijf!!

Nou nu kwam ze dus meteen 2 plekken tegen waar die echt vast zat, rechts in zijn hals zat een hard stuk en zijn hele rechterbil was hard en gespannen! Blijkt dus dat ie tijdens het ongelukje waarschijnlijk een spierscheuring heeft gehad, op zich heel onschuldig, want de spieren herstellen dat zelf, maar je moet dus wel een tijdje rustig aan doen! Ook zijn rug zat weer goed vast en dat is dus meteen terug te voeren op het rijden de laatste tijd. Hij was er niet fijn doorheen en spande zich dus weer heel snel.

Bne dus heel erg blij dat ik haar heb laten komen! Ze kan precies voelen en vinden wat er aan de hand is en vaak blijkt er ook een directe oorzaak voor te zijn!

Ze is ongeveer 1,5 uur bezig geweest, je betaald 50 euro, maar met lessen los je zulk soort problemen als gevolg van een val niet op!

Nou ik wou dit graag ff met jullie delen, want neem van mij aan, het is een weldaad voor je paard! Haha! OK dan!

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:51

oh wat fijn! ik wist niet dat er paardenmasseurs bestonden, bedankt voor de link!