neti gaat weg

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

neti gaat weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 18:46

een ruime week geleden kwam Neti. De pony van Matti die Anne, een goede vriendin van mij ging inrijden. Neti kwam bij mij te staan en ik kon het al gelijk erg goed emt haar vinden. Het was echt een knuffelkont van hier tot daar. Ze kwam uit zeeland en daar had ze er nog niet zo veel last van. Maar bij ons wel meteen. Neti had erge zomerecseem.
We hebben besloten om haar hier te houden maar dat was te zielig. We moesten kiezen. Neti terug naar zeeland of er medicijnen in proppen terwijl er dan veel meer risico's zijn op andere enge ziektes. Mijn ouders hebben Matti gebeld en ze gaat indd terug naar zeeland. Ik zal haar echt heel erg missen. Ze komt altijd heel nieuwsgierig naar me toe lopen als ik het weiland inkom. Ik zal haar echt erg missen en het zielige is ook nog dat ze pas 6 is dus als ze verkocht word dat het hoogst waarchijnlijk niet in zeeland zou zijn. Verdrietig Huilen vroeger bestonden er niet zo veel paarden met zomecseem omdat ze die dan gewoon afmaakten omdat je er nix mee kon. Neti is ook de hele tijd bezig met de jeuk te bestrijden. Geef haar een ticket naar groenland zou ik zeggen. Maar dat kan ook niet.

Huilen Verdrietig Alexandra


Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:54

Veel sterkte, je kan altijd contact houden met ze ej.

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers