Hebben jullie dit nou ook op de Manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:10

Het zal me een rotzorg zijn hoe anderen tegen mijn outfit aan kijken, ik rijd voor mezelf, niet voor een ander. Wel altijd netjes schoon, heel, passend en van goede kwaliteit. Of de kleuren dan bij elkaar matchen boeit me echt niet. Nou heb ik eigenlijk maar spullen in redelijk neutrale kleuren, dus dat is al gauw goed.

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:11

ja, ik rijd met me shet met peeskappe en soms bandages kleur:blauw en soms rols:)van mij bandages

maar bij mij manege vinde ze het altijd wel leuk sgattis staan:PP

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:12

sgattig staan

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:27

meestal word ik aangegaapt op concours Haha! alle ponys netjes met knotjes enz en ik kom daar met amber die een flikke dikke bos manen heeft die in de wind wapperen.

op de club verschijn ik in de winter vaak zat met een pony met een grote blubberplek op zijn benen en kont, maar zolang de zadelplek en hoofd schoonzijn who cares. krijg ik ook weleens comentaar op. dan ikzelf nog in een dikke trui en een oude rijbroek en onder de haren van amber, die flink in de rui is Haha! kan ik wel voor haar veulentje door Scheve mond

maarre ik ga proberen om lak te hebben aan die mensen die me bekakt aan kijken. ik heb lol met mijn ponys en ze hebben het goed bij ons en daar gaat het om *LOL*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:07

Heike schreef:
Dat is natuurlijk ook wel weer stoer. Gewoon vier kleuren bandages. Voor ieder been een andere kleur.

Op onze manege rijden sommige in setjes en andere niet. Meestal wisselt het gewoon en er wordt niet vreemd van op gekeken.

Hoewel..laatst bandageerde ik met geel. Ik had één been gedaan en toen pakte ik de andere bandage. Komt er een manege meisje heel bezorgd naar me toe.

"Goh wat heeft Karan? Heeft hij zijn been gebroken?"

Eh...

Inderdaad, sommige rijden bij ons met een setje, andere weer juist.
De setjes-mensen rijden dan ook weer de ene dag met een setje, en de andere dag weer niet.

Een setje is leuk, maar ik vind het niet zo belangrijk.


Wat zei je tegen dat meisje, Heike? *LOL*

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:31

Ik ziet niet op een manege.

Ik rij meestal met bandages. Ik heb een setje in het rood en in het geel.
Gewoon voor de sier Haha!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:29

Ik denk dat dat gewoon zou mogen hoor. Maar helaas zijn er nu eenmaal mensen die graag op alles wat te zeggen hebben en die dan nog staren hoor.
Gewoonweg niets van aantrekken, zou ik zeggen!

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 01:37

Een poos terug had ik een meisje in mijn "illegale" springlesje die het humor vond om linksvoor en rechtsachter een gele bandage om te doen en rechtsvoor en linksachter een rode... Ik werd er knettergek van en heb ook gevraagd of ze ze af wou doen.

Ik vind dat als je in de les komt met rondom witte bandages je toch een bepaalde verwachting te weeg brengt. Als het paard dan vervolgens niet meewerkt tja.... een vlag op een modderschuit.... Knipoog

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 09:08

Haha ja dat is ook wel iritant Annegti!
Maar ik sta zelf ook niet op een manege , maar rij er elke dag, mijn paarden staan ergens anders waar ze geen bak hebben.
Maar jullie hebben opzich wel gelijk, je moet gewoon doen waar je zin in hebt *LOL*