Voor al uw frustaties en ergernissen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 11:51

Tracktor, doen het ook altijd erg goed, Boos! in combi met die scherpe messen enzo, wekken ontzag... ook bij mij...

Fryslân Poppe!


Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:31

Ik erger me aan de advertenties op marktplaats van meisjes die een verzorgpaard zoeken.
Het moet vooral NIETS kosten.
Ook willen ze het liefst rijden en door de bossen zou ook wel erg leuk zijn.

Ook erger ik me aan oude mensen in het verkeer.
Als ze afslaan met de auto kijken ze niet eens links of rechts.
Ze tuffen langzaam door.
Ook als ze op de fiets op het fietspad rijden en ze willen afslaan gaan ze midden op het fietspad stil staan.....kijken achterom of ze kunnen oversteken (nog steeds staan ze midden op het fietspad) zetten hun linkerbeen op het linker fietspendaal.....huppen 3 á 4 keer....slingeren hun rechterbeen naar de andere kant waardoor ze het stuur niet recht kunnen houden en nu dus ook het tegemoed komend verkeer hinderen.

Ook erger ik me vaak aan het laatste zinnetje ,van een heel verhaal, in verslag van de dag.
Vaak staat daar:' sorry voor het lange verhaal maar dat moest ik even kwijt'.
Duh!!!.........daar is het toch voor!
Nu lees ik altijd de laatste zin als eerste en staat die zin er dan lees ik niet eens het verhaal.
Let maar eens op.......die zin 'dat moest ik even kwijt' staat zo vaak beschreven.

Zo.......dat was het wel weer hahaha.

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:52

wielrenners staan bij mij op nummer 1 hebben ook geen bel op hun fiets of zo, nee dat is te zwaar...... Verward
Crossmoteren/brommers vind ik ook zwaar irritant, ik moet over een viaduct over de snelweg, gaan ze bovenop naast je paard rijden en stunten op 1 wiel.....en dan nog lachen als ik met paard eerder dan zij benedenaan bij het stoplicht sta Stoom uit je oren , niet geheel vrijwillig.......

Andere ruiters die in galop achterop en voorbij komen al roepend: "ik kan hem niet houden", ook errug amusant

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 22:07

Ik erger me rot aan iemand die met haar paard ook op de manege staat. Zazou had zaterdag koliek, dus ze ging steeds rollen. Nou dat mag dus niet dus ik ging met haar stappen. Ik deed het halster om komt dat mens naar me toe en zegt:"Wat ga je doen?" Nou ik ga met haar stappen. Zegt ze: Een paard met koliek mag gaan rollen! Dus er stond een andere vrouw naast me met haar paard dus die zegt zo van: Nee dat mag niet! Zegt die andere weer: Jawel vraag maar aan die en die. Pffffff nou ik gewoon met haar stappen en toen ging ik Renee *eigenares* bellen. Komt dat mens weer aan. Waarom bel je Renee er is toch niks ergs aan de hand? Ik: Nee, maar ik zou het zelf ook wel even fijn vinden om te weten wat er met mijn paard aan de hand is. Ging ze helemaal trippen joh.
Sooo rot dan lekker gauw op!

Of mijn zus stond Zazou dr manen te knippen en Renee was er niet. Komt weer de beruchte vrouw aanlopen. "Mag dat wel van Renee??!!"
PFF waar bemoeit dat mens zich mee!
Gelukkig gaat ze weg Haha! *FEESSIE!!*

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:33

Soms erger ik me wel eens aan het paardenwereldje... hoe vaak lees je niet over de stalsfeer die verpest wordt, of al dat geroddel; gun elkaar toch wat! En al die bemoeienissen; die staart moet nodig gewassen (is gewoon zwart/grijs), wat zweet ze; je galoppeert zeker heel veel (nee, ik zet haar aan het werk en madam heeft geen conditie), waarom heeft dat paard een deken op (zomereczeem). Soms komt t wel een beetje mn keel uit... haha wat ben ik lekker aan het klagen!
Mijn grootste ergernis van vandaag was dat michiel en ik kleding gingen kopen voor de trouwerij van zn broer en hij zomaar wat had en ik nix in mijn maat kon krijgen Boos!

Faber quisque fortunae suae

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 08:40

Hahaha dit is echt een leuk topic Haha! Bloos
Ik kan me echt overal in vinden *LOL*, wielrenners, traktoren (soms), vrachtwagens, oja en de wasserette Clown Dat is best een 'eng' geluid Tong uitsteken
De stalsfeer, pennymeisje...jaja wat zijn we toch blij dat we leven Tong uitsteken Clown
Af en toe heb ik echt kill neigingen naar mensen toe.
Ook wielrenners staan bij mij op nr 1 *LOL*

A Great Pleasure in Life is doing what People say You cannot

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:51

Op weg naar het bos naar huis moeten we over z'n redelijk smal weggetje, kwam z'n sportauto aan. Eerst leek het of ie langzamer ging rijden en toen naast ons ging ie toeteren en hard gas geven. Ik schrok me echt dood, paard niet eens:s

Vrijgezel #4(#64)-Terrabokker #2
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon graag alles weten

Maybe

Berichten: 276
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Veen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:04

Motors met van die harley davidson geluiden... brom brom knal knal en die dan van achteren passeren vol gas... dat is mijn grootste ergernis op de weg als ik met mijn verzorgpaard buiten aan het rijden ben.
Ook mensen die je afsnijden in de bak of buiten op de weg (auto's die met een paar centimeter tussenruimte passeren terwijl de weg vrij is) zijn errug irritant, vind ik.

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 10:28

Wat ik ook eens mee heb gemaakt 2 maanden geleden ofzo: Ik was aan het buitenrijden, volle galop over een zandweg. Ik zie 2 oudere vrouwen van 55 jaar een zijpad invluchten. Ik ga stappen en wil dat zij pad in. Een commentaar dat ik kreeg! Moet je perse hierin???? Ja, maar ze doet niks. Nou je kan haar anders niet inhouden net he? Zo ging het nog even door. Toen heb ik gezegd mevrouw er zijn meer mensen die paarden wat aandoen dan andersom! Boos! Toen hield ze d'r waffel. Wat een vervelend, vrek wijf was dat! Boos!

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:37

Wielrenners en ruiters zijn vijanden Haha!
Overal in Nederland is er ruzie met wielrenners....

Ik erger me aan mensen die een paard kopen en vervolgens denken er alles vanaf te weten Gaan ze paarden van net 2 vollop longeren want dat moet Boos!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 11:06

Ik rij vaker in een buitenbak van een andere meisje. Als zij en de andere meisjes gaan rijden gaan ze echt van 10 tot 4 ofzo met een uur pauze. En iedereen op die pony om beurten

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 18:01

heb ik vandaag vrij genomen, REGENT het!!!!!!!
@#$%#$%$##@#!!! Misselijk Frusty Stoom uit je oren

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 18:22

IK HAAT GANZEN!
mijn verzorgpaard heeft 2 weken praktisch niets gedaan, je gaat vol goede moed rijden, een sterke wind, voor de eerste keer met mijn verzorgpaard in de buitenbak. Denk je net "wat leuk, hij schrikt nergens van!" beginnen die ganzen op de wei te kwaken Stoom uit je oren
Sancho stormt in rengalop naar de andere kant van piste, ik weet nog net te blijven zitten en voor de rest van de les durft meneer niet meer langs die kant ...

edit: verschrikkelijke schrijffout verwijdert Schijnheilig

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 11:39

Kan dit topic niet beter verplaatst worden naar HK?

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:24

Stoom uit je oren Nee, laat ik me maar beheersen. Anders schrijf ik het hele topic vol. Knipoog

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:28

Ja verdorie! Ik zou gister ook lekker met Siik gaan trainen en ja hoor; regen... net op míjn rijdag Boos! En 's middags ga ik werken en natuurklijk knapt het weer juist dan weer op Boos!

Faber quisque fortunae suae

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 08:50

Kom ik er gisteren achter dat mijn stageverslag nog niet af is. Ik doe de opleiding grafisch vormgeven en ik dacht dat ik klaar was ben ik een deel vergeten Stressen! Huilen

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:10

hmm..ja wielrenners..
er is bij ons in de buurt een wielrenner die ik altijd tegen kom...
crossed ie weer met full-speed langs me heen...(me paard schriks niet ofzo maar dat kon hij dus niet weten.)
en dan van dat domme commentaar van:" kan die slome knol niet harder?"
Ben hem 1x voorbij gesjeesd..en ik heb nooit meer wat van hem gehoord. *grijns*

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:47

Kijk, en ALS je paard dan een keer schrikt, of als je uit voorzorg vraagt of ze (fietsers, mensen met honden, automobilisten) even rekening met je kunnen houden, asl mensen dan zeggen: ALS JE NIET KUNT RIJDEN, MOET JE NIET DE STRAAT OP GAAN!!
Aaaaaaaaaaaargggghhh!!!

You're immortal until proven otherwise


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Bloemetje75, desi92, Iloveiswan, jitskenienke, MariekeR, Mira283, paljaslaura, Pova, Sanne_com, Tieme, W1ckedWitch en 141 bezoekers