Ik ben geslaagd! Bokkers bedankt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Petri
Berichten: 92
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 10:36

Wij moesten zelf allemaal in wedstrijdtenue, inclusief cap. Dat ziet er echt niet uit joh! En het is onhandig met balken sjouwen als je zo'n jasje aan hebt.
Maar ook onze ruiters waren in wedstrijd outfit. En de paarden moesten ook ingevlochten. Onze docent was Ellen van den Berg en die let heel erg op dit soort dingen. Het kan best zo zijn dat het niet overal hoeft.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 13:29

Gister waren alle ruiters in wedstrijdkleding en alle paarden ingevlochten.

Het is inderdaad wel een raar gezicht als je al die mensen ziet lesgeven in wedstrijdkleding met een cap op!

Gister was Bram ook 1 van de examinatoren, weet alleen niet welke van de twee en ik weet ook niet wie de ander was...

Een van de examinatoren had een heeeeeel leuk hondje mee, die ben ik nog even gaan uitlaten(vroeg hij). Maar helaas, het heeft niet geholpen, mijn stalgenootje is gezakt voor de praktijk (met een 5). Desondanks hebben we een hele gezellig dag gehad!! Op het einde van de dag zaten we er allemaal een beetje doorheen, op de terug weg zagen we met z'n 3en op de achterbank te pitten Lachen

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 13:37

Die met dat jonge herderspuppie is bram. Hij had dat hondje ook mee toen hij bij ons examineerde.
Superschatje dat hondje!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 14:12

Ja, echt geweldig, iedereen keek hem verliefd aan(het hondje dan he Tong uitsteken )

Vooral die oortjes!!!echt zo grappig!