Moet zo misschien getuigen verklaring afleggen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Moet zo misschien getuigen verklaring afleggen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 14:26

Blerg Scheve mond , niet echt heel erg zin in moet ik zeggen...

Paar weken terug is er een hoop gezeik geweest op de dansschool, voor geintresseerde kunnen ze hier het hele verhaal lezen....
[AM] Kunnen sommige mensen nou niet gewoon...

er zijn daarna dus aangifte gedaan, ik zou toen misschien getuigenverklaring moeten afleggen. Weken niks van gehoort! Word ik op vakantie in oostenrijk door een vreemd nummer gebeld, niet opgenomen, kost me handen vol geld. Kom ik terug hoor ik dat P een getuigenverklaring moest gaan afleggen nog. Heeft vandaag dus afspraak. Ik DENK dat dat dus dat telefoontje was in oostenrijk. MAar goed, ik had er niks meer van gehoort. Nu zou ik P na die afspraak bij de politie gaan ophalen om samen een cadeautje te gaan kopen voor een vriendin die vanavond haar verjaardag viert. Maar goed, P kwam met de trein en heeft aansluitin gemist, en had dus gebeld dat hij iets later was, en heeft mij ook ergens vernoemt blijkbaar. Belt hij me net op, dat ik niet later hoef te komen waarschijnlijk, omdat ik misschien ook nog een verklaring mag komen afleggen.... fijn Scheve mond

Niet echt zin in dus, zeker omdat ik niet weet wat ze daar verder mee gaan doen, en ik ook nog steeds niks hierover tegen mijn ouders heb gezegd...

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:33

sterkte

8Eveline

Berichten: 3211
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:39

Veel suc6 maar als ik jouw was zou ik toch wel even zeggen tegen je ouders