Mag ik Honey ff lenen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-01 13:13

Hee Stef, mag ik Honey ff lenen? Peter (lengte 1.98 meter en boven de 100 kilo, lekker breed) wil per se NIET paardrijden, tenzij het een pony is waarbij hij zelf kan meelopen... dus ik dacht meteen aan de brave Honey? Met haar uitstraling is hij zó verkocht! En daarna zet ik hem op Tink van Sanderijn (hoewel die eerst moet worden ingereden dan haha) en daarna mag hij op één van de dartmoors die wel eens bij Pie in de bak rijden.... en daarna.... nou ja en na tien keer een hoger paardje komen we uit bij een Groninger.... wil hij vast wel eentje kopen bij de fokkerij waar Kim staat? Haha, ik had de 'gewen-periode' voor Peter al helemaal uitgestippeld, maar ja, ben toch bang dat Peter paardjes alleen maar wil blijven knuffelen. Tja. Zou Honey hem echt niet op andere gedachten brengen?
Doei! Dorine.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 14:18

dartmoor?? die mogen max 1.25 zijn hoor dus als ze groter zijn zal het misschien geen echte dartmoor zijn. ik heb ze natuurlijk niet gezien dus kan ik er niks over zeggen maar ik kreeg de indruk uit je verhaal dat zer groter waren daarom. greotjes lonneke (ikzelf heb nu een dartmoor van 1.15)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 14:19

haha, kom maar hoor!!!!!
Kan ik jou ook eens zien, wel jammer van zijn gewicht, ik denk niet dat hon het daar helemaal mee eens is

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-01 14:28

Lonneke, klopt hoor, die dartmoors bij ons zijn ongeveer tussen de 1.20 en de 1.25, eentje is wat kleiner. Die vrouw heeft sinds kort vier dartmoors, waarvan geloof ik 3 merries en 1 ruin. Mijn verhaal bedoelde ik dus zo: als eerst Peter op Honey gaat zitten, dan op Tink, dan op een dartmoor, dan zit hij dus op een steeds grotere pony en voor hij het in de gaten heeft zit hij al op een groot paard. Alleen zijn gewicht he... gisteren aten we nog shoarma, en dat helpt niet echt bij afvallen! Maar voor de rest is Peter een echte lieverd! Groetjes, Dorine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 15:08

Hihihi, lijkt me wel een heeeeel leuk gezicht, zo'n grote kerel die zo boven de pony kan blijven staan! Zou wel leuke foto's opleveren *LOL* !

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 21:57

hihihihi
die fotos komen eraan.
Alleen niet van peter maar van mij.
Ik sta boven op een shet van 80 cm ofzo.
Over een klein poosje!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 12:19

He Dorine waarom probeer je niet een Ijslander??? Misschien dat dat wel kan?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:24

Tuurlijk Dorine we hebben een onwijs leuke ruin te koop staan dus als je nog iemand weet???