weer op manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

weer op manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 18:21

Sinds zaterdag zit ik samen met céline (spikkel) weer op manege.
op de manege Sint Hubert in Kappelen. We hebben volgende zaterdag onze eerste echte les!
hier even een verslagje van onze initiatieles (als ik het goed schrijf Bloos )


even vooraf:
ikzelf zat al heel de week met de kriebels. Voor mij was het al een tijdje geleden dat ik nog eens op een manege heb gereden. Ik was dus extra zenuwachtig. Ik heb er zowat heel de week naar uitgekeken.

zaterdag 1 mei:

onze "les" begon om half 3. Ikzelf was nog nooit op sint hubert geweest. Céline was er al een paar keer geweest en heeft er in haar ukkiejaren nog gereden. Toen we aankwamen viel mijn mond open. Zo knap en zo groot. Ze waren zelfs nog hevig aan het bijbouwen. Ik schrok nog meer toen we de manege zelf opreden. eerst wat rondgewandeld op zoek naar iemand die ons kon helpen. Gelukkig vroeg er een meisje aan ons of wa hier waren voor de les. céline dan even uitgelegd dat we voor een initiatie les kwamen en we werden naar de buitenbak gestuurt. Daar aangekomen weer naar de binnenbak gestuurt waar niemand meer was Verward nu jah maar weer naar dat eerste meisje. Van haar moeste we weer naar de andere kant van de manege. En dan werden we onderweg tegen gehouden. dat we toch aan de buitenbak moesten zijn. oké oké, we hadden weer wat kilometers gedaan ondertussen Schijnheilig Tong uitsteken . jah, dan maar wachten. In de buitenpiste stond ween Bpony schimmeltje. echt wel iets lief Lovers er zat een kindje op van +- 5 jaar. Nu later bleek dat wij ook op dat ponytje moesten. Nu jah, Céline mocht dan maar eerst Schijnheilig Haha!. Dat ging goed. het was wel niet gemakkelijk op zo'n kleine pony. Dat zag je overduidelijk aan céline haar gezicht Clown Bloos . Nu jah eerst gestapt gedraaft en gegalopeerd. Dat ging goed. Dan ik.. eerst even gezegd hoelang ik reed, waar en hoe. en dan het echte werk Tong uitsteken Eerst even stappen en dan draven. Ik voelde me echt groot op die pony *LOL* vooral bij de galop leek het alsof ik nog nooit had gereden Bloos! Beugels helemaal weggeschoten Clown enz.. nu jah overleefd en de "instuctrice" begreep het wel Tong uitsteken ik en Céline zitten in dezelfde groep dus dat is prachtig Haha! daarna nog even gekeken op de manege. Als ik het zo vergeleek met mijn vorige manege stonden de paarden hier in villa's! wat ik ook fijn vond is dat iedereen echt héél vriendelijk was! en natuurlijk hoop ik dat het zo blijft. ZO sorry voor het lange verhaal Bloos! Bloos Clown

er komen zeer snel rijfoto's daar zal ik wel voor zorgen Hyper!

Doei, doei

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:25

Hahah ja het was me wel bevallen ik had eigenlijk helemaal niet zo'n vriendelijke mensen verwachten want de laatste keer dat ik er kwam Lips are sealed !! Was echt grappig , altijd op Ruâno gereden van 1m68,en dan ineens op zo'n klein B ponytje Tong uitsteken , ik zit toch liever op een groot paard hoor Bloos !!

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:25

leuk toch, als je een nieuwe, leuke manege vind?! hoef je van mij geen sorry om te zeggen... Haha!

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 18:29

Spikkel schreef:
Hahah ja het was me wel bevallen ik had eigenlijk helemaal niet zo'n vriendelijke mensen verwachten want de laatste keer dat ik er kwam Lips are sealed !! Was echt grappig , altijd op Ruâno gereden van 1m68,en dan ineens op zo'n klein B ponytje Tong uitsteken , ik zit toch liever op een groot paard hoor Bloos !!


idd... maar welshkes zijn lief!! Tong uitsteken maar idd een groot paardje is altijd wel iets leuker :d (of een grote pony)