Pfoeh, hij begint al praatjes te krijgen..

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast3211

Pfoeh, hij begint al praatjes te krijgen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 21:34

Lucky net 3 weekjes onder het zadel.. Haha!
Goed gister had mijn zusje les ging allemaal hartstikke leuk en aardig dus ik had zoiets dan ga ik vandaag ff een kwartiertje stappen en draven meer niet! Nou Lucky had er echt zin in, eerst ff aan de longe gegooid en maar draven en galopperen heb volgens mij wel toen minuten staan ho-en voordat hij netjes ging stappen Verward gek beest..
Aan allebei de kanten ging dat zo en daarna aangesingeld en erop gesprongen..
Commando voor stappen gegeven, luisterd goed na 10 minuutjes gestapt te hebben, aandraven. 1 totaal heeft 1 lange zijde gedraafd en voor de rest gegaloppeerd..En ik maar tegenhouden en ontspan, tegenhouden en ontspan. Ik dacht dat ik hem terughad gaf hem een klopje met mijn hand en daar ging hij weer. Helaas had ik door dat klopje en zijn reactie de teugels te lang en was ik mijn houding weer kwijt..Ben ook overal tegelijk mee bezig Cool Toen maakte hij een noodstop en kukelde ik er zo af Schijnheilig Zon banketstaaf valletje waarbij je precies op je kont terechtkomt..Ik moest er wel om lachen..Daarna er weer opgeklommen en weer aabgedraafd en overgangen gemaakt van stap naar draf en toen eraf gegaan omdat mijn kont wel zeer deed..heb mijn zusje maar ff uit laten stappen Schijnheilig Jeetje hij was echt druk vandaag en ik had het al zo warm...Van het weekend heeft hij lekker vrij en dan krijg ik maandag weer les, kijken of hij dan nog zo actief is Haha!

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 12:05

haha! Tja naja dan val je in ieder geval niet in slaap Tong uitsteken

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 16:01

zo warm buiten en dan willen ze allemaal galoperen, die van mij ook..
zo'n val heb ik ook eens gemaakt, alleen landde ik toen opmijn benen en viel daarna op mijn kont.. schaam schaam... t is wat.. paarden Haha!

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:08

hahha die lucky, was dit de eerste keer voor je dat je er vanaf viel?
hoop dat het maandag wat beter gaat Haha! van wie heb je les?

HOI

Gast3211

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 17:16

jep eerste keer en nog zo`n banketstaaf ook! Als ik gewoon netjes achterover had gezeten was er niets aan de hand maarja ik verloor mijn evenwicht..!

Ik krijg les van Linda die ook op hoeveneind de paarden zadelmak maakt..

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:43

Haha, die braven luckey Schijnheilig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie