Palermo van Sily gelongeerd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Palermo van Sily gelongeerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 22:16

Ik ben vandaag met Sil naar de open dag geweest van stal de groot. Was best gezellig, weer een aantal bokkers gemeet. Verder was het er wel rustig, best jammer.

Daarna ben ik nog meegeweest naar Par, de haflinger van Sil. Eerst werd ze gewassen, want de staart was helemaal vies. Mevrouw is hengstig Knipoog
Toen ging ik een matje maken in de manen van Par, Sil kon dat niet dus ging ik het maar voordoen. Achteraf was het oooo doe je dat zo, erg simpel Haha! Maar sil heeft mij voorgedaan hoe je moest bandageren dus ik heb ook weer wat geleerd. 'Mijn' bandage ging in 1x goed Tong uitsteken

Uiteindelijk was Par helemaal opgetuigd en ging eerst Sil eventjes beginnen met longeren en ik een aantal foto's maken...opeens was de kaart van de camera vol en toen hebben we gewisseld, zodat Sil een paar foto's die mislukt waren kon wissen Haha!
Vanaf toen heb ik Par lekker niet meer terug gegeven

In het begin ging ze in draf erg trekken zodat ik een beetje meegesleept werd, maar na een grote mond en een paar flinke ophoudingen was het zo goed als afgelopen. Braaf paard!
Met de overgangen maken van stap naar draf en weer terug was er 1x wel iets heel grappigs Haha! Par moest terug naar stap...wilde ze eerst niet, maar ik hield vol en uiteindelijk ging ze dus mooi stappen...strekt ze opeens 1x heel hoog der voorbeen, soort van spaanse pas, waarschijnlijk als protest o.i.d. maar het was zo ontzettend grappig. Sil en ik lagen in elk geval helemaal dubbel. Maffe Par *LOL* *LOL* *LOL*

Nadat ze klaar was nog even laten rollen, dat vond Par natuurlijk helemaal geweldig. Spulletjes opgeruimd en Par weer terug naar de wei en wij naar de burgerking, want het was toen inmiddels alweer half 9 Bloos!

zie foto's: [HAW] Ineke2 pikt Par in!!!
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 23-05-04 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:19

Par kan wel spaans stappen Haha! Tong uitsteken

Was een leuke, gezwellie dag en je had Par er netjes onder hoor, ze heeft je maar 1 keer echt uitgeprobeert *schrok zeker van die grote mond die ze van je kreeg Haha! *

Setje

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:38

Zo, jullie boktmeeting ging lekker lang door, zo te horen!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 00:13

Setje schreef:
Zo, jullie boktmeeting ging lekker lang door, zo te horen!


Ach ja de dubbele bacon burger met cheese sloot de dag goed af Haha!
Alleen het uitspreken van de naam gaf wat probleempjes bij de drive in Tong uitsteken

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 07:36

Eh het was een dubbele cheese burger met bacon Tong uitsteken Haha!