Yes, eindelijk niet bang *klopt het af*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Yes, eindelijk niet bang *klopt het af*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 18:58

Vandaag zou ik bij de manege gaan helpen met opzadelen van de pony's, als je dat doet mag je daar altijd een uur gratis rijden, niet in de les ofzo maar gewoon net of de pony van jou is.
Toen ik vanmorgen op de manege was kwam de eigenaar zeggen dat het geen les was...
Ik hardstikke teleurgesteld...
Maar mijn 2 vriendinnen en ik *vriendinnen zouden ook helpen* mochten ieder 1 pony uit de wei gaan halen, en die dan grondig poetsen, opzadelen en lekker rijden Haha! *LOL* Pling OK dan!
Ik pakte een beginnerspony, omdat ik nog niet zo heel lang rijd, en dus ook niets engs wilde doen in dat uurtje Knipoog
Toen ik aan het rijden was *na ruim een uur borstelen, staart uitgeplozen enz...* kwamen de puppy's de bak in gerend, dus mijn beginnerspony vergat even dat hij braaf was en ging er een klein stukje vandoor Scheve mond
2 weken geleden was ik nog van het dier af gegaan omdat ik niet meer durfde, ik klemde me wel vast aan het zadel, maar ik zat nog! OK dan!

Daarna was ik even rustig aan het stappen met een lange teugel, gewoon even tussendoor toen er een grote dikke duif de bak in kwam vliegen Boos!
Toen ging hij van stap ineens in volle galop weg Scheve mond en ik was relaxed aan het stappen, dus ik was ineens mijn beugels kwijt Bloos
Volgens mijn vriendin bleef ik heel lekker rustig zitten, ik heb ook het zadel niet vastgepakt...
Ik kreeg de smile niet van mn gezicht af, zo blij dat ik was omdat ik het gewoon nog ga leren, dat ik NIET bang hoef te zijn als een paard onverwachts een galopje maakt...
OK dan!

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:09

is toch fijn!!!
en goed van je dat je lekker relaxed in het zadel bleef zitten?
lekker diep op je KONT Tong uitsteken gaan zitten is het beste!
succes!!!1

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:20

Echt goed OK dan! Nou durf je vast ook wel op een niet-beginnerspony

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 19:31

Dat durf ik meestal ook wel, maar vandaag was het geen les op de manege, dus er was geen kip te bekennen, alleen mijn 2 vriendinnen...
Als er dan wat zou gebeuren Scheve mond
Maar ik weet wel dat ik voortaan gewoon lekker blijf zitten:D ik zal ze is laten zien wat ik allemaal durf Haha! Pling

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:22

idd je moet gewoon denke boeiend wat voor pony!! ik zal ze is laten zien wat ik kan Knipoog lekker zelfverzekerd zijn!help een hele hoop!