Het is weer volop lente, dus...

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast739

Het is weer volop lente, dus...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 18:36

...vandaag heb ik mijn pony naar zijn zomerwei gebracht.
Meneer kan nu weer lekker gras eten, ipv hooi en wortels, en blijkbaar wist hij waar we heen gingen.

Terwijl hij normaal nooit opkijkt van een (vracht)auto was het nu elke keer feest: kijken, draaien en moeilijk doen Boos! Dat beloofde al wat.
Omdat ik geen zin in ongelukken had toch maar voor de "veilige" route door het bos gekozen, waardoor ik nu zeker weet dat het volop lente is
Langs de bosroute staan een aantal paarden en pony's. Dat mag normaal geen probleem zijn met een ruin, maar volgens mij is de VA stiekem langs geweest om hem weer hengst te maken Verward
Echt elk paard moest horen en zien dat we langs kwamen... Hinniken, dribbelen en showen alsof hij nog een echte vent is.
Nadat we alle paarden voorbij waren was hij zeiknat en vond hij het nodig midden op een bospad te gaan rollen!
mijn excuses aan de fietser die even moest wachten
Na 4 km en een vermoeiend uur heelhuids bij de wei aangekomen en nu staat hij lekker te eten.

Nu maar hopen dat hij niet naar z'n overbuurvrouw (hengstige merrie) ontsnapt om te bewijzen dat het lente is... en hij een "echte" vent Bloos!

Spammen mag niet, dus klik niet op deze link om een kersvers forum te bekijken.
http://www.plaingoodhosting.com voor iedereen die hosting zoekt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie