Rot dag, Hoefsmid, Zieke ponies!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Rot dag, Hoefsmid, Zieke ponies!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 03:17

Ben vandaag vanaf 2 uur op de boerderij geweest tot half 6, om 3 uur zou mijn hoefsmid komen, 1 pony beslaan, Zhivago, 3 pony's bekappen, Dadès, Clippeman, en Happy Scheve mond .
Ik heb ze allemaal klaar gezet, stal aangeveegt zodat er geen vuil mee rop de grond lag voor de smid, lijkt me lekkerder werken.
Hoefjes uitgekrapt, enzovoorts.
Om 3 uur had ik een afspraak met hem, ik wachten, en wachten ... Scheve mond ..... en wachten...... Scheve mond ..........en wachten..... Scheve mond ...... 4 uur, nog steeds geen gehoor van de smid, ik heb hem toen gebeld, maar kreeg geen gehoor Lips are sealed , voice mail, heb dat 5 keer gedaan, en ben daarna een btje pissig geworden, wat wil je als je met een jaarling staat te wachten die liever lekke rop de wei speelt en graast , kijk je op je telefoon klokje, en dan zie je, 17:00...
Okè, je gaat alvast de andere 2 ponies ook klaar zetten, de smid heeft vast een moeilijke pony gehad, voor mijn afspraak, en hij zal strax wel bellen dat hij er bijna is , nee hoor, geen gehoord Scheve mond , en dan ook nog een wilde witte draak die naar je loopt te trappen als je hem probeerd te pakken, Happymonster Stoom uit je oren , maar wel lief.
Al geirriteerd van de witte pony loop ik terug naar de rest, begint de witte ook nog ongeduldig te worden, ik ben toen even een stukje langs de weg gaan wandelen Ach gut , mijn ex belde nog op en schold me uit omdat ik volgens hem een nieuwe vriend had Verward , en daarom was ik een prutsmuts, erg prettig allemaal , maar dat is een ander verhaal, je komt terug na 10 minuutjes lopen, witte pony is weer een btje rustig, mensen die staan te wachten op de smid, zoals het zoontje van de boer, die ook wel eens wou meemaken hoe Zhivago hoefijzers eronder gezet kreeg Cheese! , worden ook een btje chagerijnig Boos! , vind je het gek als de klok inneens verder tikt naar de 17:30.... Scheve mond ......
Ik heb het opgegeven heb de ponies in het land gezet, 1 voor 1, de witte bij de oude merrie, dus dat duo was compleet, Zhivago in het andere land gezet, en dan komt Clippeman, dat werd ruzie , hij vond hel leuk om mij mee het land in te sleuren, zo blij was hij dat hij weer kon spelen, ik gaf hem een kwade stem en een tik ~~}> , hij gaat op zijn achter benen staan, hey dat mag niet, ik trek aan het halster touw, en hij deed weer normaal , mijn handen waren rood van het halstertouw, auw ~~}> .
Ik ben om 18:00 maar eens naar huis gegaan, we hadden immers om 15:00 een afspraak, dus valt wel mee hoe lang ik zat te wachten nou? *LOL*
Ik ben thuis, weer ruzie met mijn ex Scheve mond , hij schold mij weer m'n huid vol, k wist gelijk ook weer hoe hij over me dacht Lips are sealed (Hè Vikki) en ben toen gaan douche, kouwe kraan word aangezet, KOUD, ben dus maar gestopt met douche, blijkt dat m'n vrienden al zaten te wachten beneden Clown , moest dus nog opschieten ook, snel gegeten, zus boos dat ik niet aan tafel me eat, want zij had gekookt, kreeg ik ook weer te horen.
Het was nu rond de 8 uur.
Vrienden en ik een biertje gedronken, en ik had daarna niet smeer te doen, ik vroeg toen aan een goeie vriend van me, ga je even mee kijken of de hoefsmid mischien nog is langsgeweest? Clown Zal wel niet, maar toch, ik moest immers toch nog even een deken opdoen bij de oude merrie Ach gut .
Dit was rond de 10 uur.
Zhivago had het ook wel koud, en dus nam ik hem mee naar de poetsplaats om hem ook zijn deken op te doen.
Ik loop nog geen 2 sec. of ik zie dat hij amper opzijn pootjes kan staan, arm beest, kreeg tranen in m'n ogen Verdrietig , hij had echt pijn, ik de boer geroepen, hem laten zien hoe slecht hij liep, ik gokte op hoefbevangen, (en dat voor een pony die al het hele jaar buiten staat!) ik belde Vikki om te vragen wat zij er van vond, ik heb haar opgehaald, want ze wilde graag kijken hoe hij liep, Vikki zhivago, loopt Zhivago al een stukje beter, okè..... nou ik sta ondertussen met Clippeman te knuffelen, voel ik inneens allemaal grote bulten onder Clip zijn kaak, DROES!? Neeh hè? Ik en Vikki overleggen, ja we gaan de VA bellen, nummer van de veearts moeilijk te vinden, eindelijk het spoednummer gevonden, hij was even bezig (ik hoorde allemaal muziek op de achtergrond Muziek! ) maar hij kwam er zo aan >;) .
Een uur gewacht op de VA, onder tussen Vikki naar huis gebracht (Nogmaals bedankt, voor als je dit leest Vriendjes zijn? ) en ondertussen een biertje gedronken, om toch nog een btje het koninginnenacht gevoel te krijgen (wat niet lukte overingens) biertje op, wachten wachten wachten... Eindelijk de VA.
We leven nu ong op 11 uur half 12.
"Wil je een stukje lopen met Zhivago?"
Tuurlijk wou ik dat, ik lopen lopen lopen, ik kijk naar zijn stappen, verdraait, hij liep gewoon, helemaal geen foute stappen, ja je zag wel dat er was was, maar echt noodzakenlijk om de VA te bellen was het niet, vond de VA immers, aan zijn gezicht te lezen, hij heeft hem een injectie gegeven, en ik heb een pasta kuur voor hem, hij gaf me gelijk over dat ik op hoefbevangen gokte .
Nog even naar Clippeman gekeken met zijn bulten, maar hij zei dat het niet ernsitg was, gewoon omdat hij nu op het gras staat dag en nacht, mocht het erger worden, even een belletje geven.
Hoefsmid weg, ponies weer op wei, nu leven we rond de 12 uur.
Ik weer naar die vienden, die nu ook al een tijd zaten te wachten.
We zouden naar de kroeg gaan, maar ieder van hun waren moe en gingen plots naar huis om half 1.
Jippie gezellig, daar gaat je avondje! OK dan!
Niemand meer te bereiken, iedereen sliep Nagelbijten / Gniffelen .

En dit was nog niet eens alles .
Hele avond is verpest, hele dag is verpest, mag ik even klagen?!
Liefs Lisette Kusje

madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 09:49

nou je hebt inderdaad recht om ff te klagen hoor, tjee wat een dag, was wel flink balen natuurlijk, ik zou vandaag expres die hoefsmid nog eens even bellen hoor, dat is geen stijl natuurlijk, nou ik wens je in ieder geval voor vandaag een hele fijne dag toe
groetjes

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 11:53

Dankjewel Lachen Zal wel lukken... Hoewel mn zieke paardje in mn hoofd zit.

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 12:44

paasei wat een klote dag voor je en dan zit happy ook nog eens vervelend te doen..
Ik hoop dat alles snel weer goed komt met chief en clip ik hoop maar dat het een verkoudhijd is die snel weer over gaat.