Wordt er een beetje hopeloos van

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Wordt er een beetje hopeloos van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 13:21

Zo hebben je paarden nooit wat en zo lijkt het niet op te houden.
Het begon een poos terug mijn shetlander liep kruipel. Heel vaag het ene moment wel en het andere moment niet. Dierenarts erbij gehad (mijn shetlander en me paard moesten ook gechipt worden) maar de dierenarts kon niks vinden... Het gekke is daarna heeft ie ook niet meer kreupel gelopen... (Blij natuurlijk, maar nog steeds geen idee wat het geweest is) Nou dan denk je alles te hebben gehad wordt de shatlander hoefbevangen dierenarts er weer bij en hij kreeg medicijnen. Gisteren heeft hij zijn laatste medicijnen gehad en het gaat erg goed met hem. Hij loopt weer normaal. Morgen komt de hoefsmit en daarna ga ik weer lekker met hem aan het werk. Maar dan denk je alles gehad te hebben..(daarbij is de hond ook al 2 keer onder het mis geweest eerst voor een castratie en toen voor het weghalen van een tumor) niet dus... mijn paard kwam met een bebloed been uit de wei. Niet heel erg maar je schrikt toch. Hij heeft mok op 1 been, daar heb ik al heel vaak een dierenarts bijgehad, maar het is niet weg te krijgen... nu is ie waarschijnlijk in de wei aan het donderen geweest en uitgegleden. Nu waren er een hele hoop korstjes afgegaan en dat is gaan boeden. Ik was dat nu 2 keer per dag met betadine en maak het daarna droog en doe er uiercreme op... maar goed ben je met het ene paard klaar kan je verder met de anderen. (hij loopt verder niet kreupel ofzo) O ja en hij heeft ook last van erge traan ogen waardoor er veel vliegen op af komen. Deze kriebelen en dan gaat hij schuren hij heeft nu op zijn hoofd 2 kale plekken. Deze groeien gelukkig ook al weer dicht (maak de ogen nu extra goed schoon elke dag) maar je wordt er wel een beetje hopeloos van. ik heb alles over voor mijn dieren hoor, maar er mag nu wel een einde aan komen.
Zo en nu als klap op de vuurpijl ga ik met de hond naar de dierenarts want de hechtingen moeten er uit...

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 15:41

Ik kreeg net een pb-tje van (geloof) hanneke naar aanleiding van dit topic, maar weet haar bokt naam niet... Wilde je terug pb-en maar er ging iets mis?!?!? mocht je dit lezen... pb me nog eens dan pb ik terug! (sorry)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:47

Fijn dat het weer goed is met je shetlander, die van osn was tegelijker tijd hoefbevangen met die van jou......helaas ging ze op een andere manier kreupel lopen na verloop van tijd...........en na weer een bezoek van de DA bleek ze opvolgend spierbevangheid erover heen gekregen te hebben.
Veel succes met je paard en werkse met je shet.