Bit vs. De Hoefslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 18:40

die hengst die ze lieten zien, nordal die ken ik in het echt. en die man (bob van bon) ook. heb stage gelopen bij hun op de manege.
nordal is zo'n scheetje.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 22:32

Ik heb 3 bladen, de Bit, de Hoefslag en de Paard & Sport maar ik vind dat je ze niet kunt vergelijken met elkaar. De Bit is geen actueel blad maar wel veel achtergrondinformatie, maar soms ook reportages die nergens op slaan. De Hoefslag is lekker actueel en zo ben je snel op de hoogte van een en ander en de Paard en Sport is ook wel leuk maar vooral nuttig vanwege de wedstrijdkalender! Ik zou de Paardencourant best willen lezen maar het formaat staat me niet aan, zo verschrikkelijk onhandig die kranten!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 22:36

he karin kunnen we geen dealtje sluiten. Jij stuurt mij de paardenkranten op eens in de zoveel weken(maakt niet uit hoe lang) en ik stuur je 'in de strengen op' blas van het kwpn en het welsh(die haal ik eruit is een bijlage)

ik vind de bit gewoon een super blad. Leest erg relaxt

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 22:37

Ik vond trouwens dat ze deze keer in de bit wel een heel aardig stukje hadden over het ruiterbewijs. Was ik het mee eens!

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 22:42

Vroeger las ik de hoefslag, was wel leuk maar te veel op de wedstrijden gericht. Ik heb nu de Bit en de Vrijruiter (verenigingsblad NVVR). De bit is vaak erg popie en oppervlakkig. De vrijruiter is een goed verenigingsblad met veel achtergrond info, doet vaak niet onder voor de Bit.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 09:09

Ik lees he liefste 'In de Strengen'. Staat veel over hengsten in en ook over de sport!!!
Komt 1x in de 2 weken en is echt een superblad!! Maar dit is meer een blad voor de fokkers dan voor bv recreatieruiters dn is het Bit leuker, en de hoefslag is ook leuk..........Alles is leuk!! De paardenkrant is ook leuk.........een keuze maken is eigenlijk best moeilijk Frusty

_________________
[img]../upload/236/tabbyloopkat.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-03-29 09:09 ]</font>

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 12:46

Ik ben voor de Bit bestond lid geweest van de Hoefslag. Ik vind het jammer dat daar veel instond over wedstrijden, aangezien ik zelf geen wedstrijden rij. Nu ben ik lid van de Bit, bevalt mij erg goed. Ook de mensport vind ik een erg leuk blad!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 22:15

Ik ben lid van het BIT al vanaf het begin.(lid geworden tijdens het lustrum 95 van de fjorden) Ik moet zeggen dat de artikels wel goed blijven maar de inhoud neemt af doordat er teveel reclame ingezet wordt, dat vind ik echt een mega min punt. De hoefslag lees ik vaak ff vlug door in de winkel en een enkele keer(met western artikels of arabieren) koop ik hem.
Daarnaast ben ik nog lid van de Quarter ook wel een leuk blad en krijg ik het stamboek blad van het fjordenpaard.
Ik krijg ook nog de postiljon van de haflinger vereniging. Maar ik zou nog wel lid willen worden van nog een westernblad. Dus als iemand nog wat weet.
Paardensport tv vond ik afgelopen keer wel weer intressant en ik pikte Nordal er zo uit. Jammer dat Nordal net weg was toen ik bij de hengstenhouder kwam staan.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 23:31

ja, Nordal is een goede hengst! wel wat ouderwets/massaal, maar niet voor niets Elite!
Mijn merrie is drachtig van een Sverre x Nordal.. ben benieuwd!
pc, cowgirl: mag ik vragen wat je eigen naam is en die van je fjord..?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina en 133 bezoekers