Verzorgpaardje verkocht :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Verzorgpaardje verkocht :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 21:39

Niet leuk, ik verzorg nu weer sinds een paar maanden skip, maar fire stond daar ook altijd bij, maar ik vond die nooit zo leuk dus deed ik die nooit. MAar sidns de laatste paar weken heb ik haar weer eens een keer mee gehad met rijden en zo, e4n nu werd ze toch wel weer leuk om te rijden, dus ben ik haar weer meer gaan rijden. Was ook wel fijn want dan kon ik gewoon vriendinnen meenemen en lekker gaan rijden met zijn tweeen. Gisteren was ik heel erg moe, normaal ga ik op zaterdag ochtend, dus was ik gister niet geweest en had ik vandaag aan mijn vriendin debbie gevraagd of ze zin had om mee te gaan rijden.

Kom ik op de wei aan, Fire pleitte, staat er een of andere 2 ajarige fries. Kei mooi beestje daar niet van. Dus ik de eigenaar bellen, en jah hoor, fire was verkocht, gisteren middag... Ik kan mezelf wel vor me kop slaan dat ik gisteren niet meer geweest ben. De eigenaar is en blijft een handelaartje, skip is de enige die altijd zal blijven. HEt was een mooi dier die fries, maar vind het zo klote van fire. Net nu ik haar leuk begon te vinden. Met deze fries kan ik zo goed als niks, klinkt misschien bot, maar ik heb niet zoveel behoefte aan een 2 jarig dier, daar kun je nog zo weinig mee, en eigenlijk zeker niet aan een fries... zeker niet zo'n schuw ding zodara je er iets bij pakt van een halster, maar goed. SKip mag der ook niet.

Verder stond er in de stallen nog wel een super schetige shet hengst, wat een stoer ding! en in de wei liep een hoogzwangere geit Tong uitsteken zag er ook wel grappig uit...

We zijn toch nog gaan rijden, 1 op de fiets de ander op skip, best een lekker ritje gehad.. maar ik baal echt van fire.. echt gewoon net nu ik der super leuk ging vinden!

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:44

tsjah dat is balen, had de eigenaar nix vantevoren gezegd dan dat het paardje wegging? dat lijkt me pas een K*T streek..

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:00

Aaaah! Wat erg voor je Ingrid!
Net nu je zo'n lol met haar had!
Weet je waar ze heen is gegaan?

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:06

Flauw dat je het niet wist, maar als de eigenaar handelt dan had je het kunnen verwachten.

Ook een beetje banketstaaf van je dat je een 2-jarige Fries te min vind, maar een pony waar je wel op kon rijden niet.
Wees blij dat je uberhaupt verzorgpaardjes hebt!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 22:09

jawel, ze stond te koop, dat wel, omdat ik haar nooit reed had de eigenaar zoiets van nou dan verkoop ik haar wel. Maar ik had gehoopt dat ze misschien zou blijven nu ik haar weer vaker ging rijden en zo. Had gewoon niet gedacht dat hij haar zo snel kwijt zou raken...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 22:12

Myra1 schreef:
Ook een beetje banketstaaflig van je dat je een 2-jarige Fries te min vind, maar een pony waar je wel op kon rijden niet.
Wees blij dat je uberhaupt verzorgpaardjes hebt!



Ik ben ook super blij dat ik verzorgpaardjes heb. ontzettend blij, en ik zal de fries ook echt wel lekker gaan poetsen en an mensen leren wennen en zo. Het is misschien meer de teleurstelling dat fire nu weg is, maar het is ook gewoon dat ik zelf vind dat je met 2 jarige nog niet al te veel moet doen, gewoon lekker op de wei laten hobbelen...sja, ik vind dat ik dan best mag zeggen dat ik het gewoon zonde vind.