Zadel-check-up

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 18:51

Vandaag had ik dan een afspraak met de zadelmaker, aangezien m'n zadel al een tijdje elek keer naar voren zakt als ik rijd.
Het bleek dat het scheef lag naar links, aan de rechterkant kon je er een hand tussen krijgen, links niet, dus wat gebeurt er als je opstijgt.....verder lag het gewoon aan de voorkant (tot halverwege) wat laag dus dat vult hij op.
Ik kon eigenlijk het boeltje vanavond alweer ophalen (wat een service hè), maar de hoefsmid was twee uur te laat, dus geen tijd meer, dan morgen maar!
Nou hoop ik dat alles morgen weer goed ligt, ik vind het echt een slecht gevoel als ik aan het trainen ben en wéét dat ik m'n paard in de weg zit......

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 19:53

Dat heb ik nu eens ook. Wij hadden minder goe dnieuws toen we een een week gelden naar de zadelmaker gionegn. Mijn zadel is te smal vanvoor. We hebben promt ene nieuw gekocht. Het was wel even schrikken, zo ineens, maar je kan je paard niet laten lijden, dus hebben we er maar 1330,- tegen aangesmakt. Je kan toch ook niet heel de tijd met te kleine schoenen rondlopen, hé.

Vele plezier met je heropgevulde zadel! *LOL* (en de scherp gestelde hoefjes Knipoog )