saampjes spelen in de bak...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

saampjes spelen in de bak...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 12:58

Ik was gister samen met een vriendin van mij (regirl hier op bokt) op de manege, haar paardje was al even losgeweest, gelongeerd en mocht nog even lekker in de bak dr laatste energie kwijt en lekker rollen...
Maar mevrouw stond lekker te suffen en wilde de bak weer uit Slapen
En aangezien ik Rockje ook nog even los wilde laten besloten we om mijn fjordie even bij Najade (paard van Regirl) te gooien.
Ze konden elkaar al (zijn buurtjes Haha!) en Rock kan je echt met alles in de bak zetten... Najade is ook altijd rustig.

Dus ik Rock gehaald, en ik deed de deur van de bak open... toen hij Naadje in de bak zag staan kreeg hij al zulke oogjes Wow!
Dus meneer jumpt heel stoer de bak in met een bokkesprong, want je moet natuurlijk aan zo'n leuke merrie meteen laten zien dat je een echte man bent Knipoog
Naadje ging meteen lopen rennen en gek doen... toen maar even aan elkaar snuffelen...
Dat ging gepaard met wat hele hoge gilletjes van Naadje, Rock schrok steeds Bloos! die doos hahaha
En daarna gingen ze met z'n tweeën aan de ren, Rock liep zelfs allemaal bokkesprongen te maken, terwijl die normaal niet vooruit te branden is los in de bak Haha! Elke keer als Rock een bepaalde beweging met zijn hals maakte, zijn kom-we-gaan-spelen 'move' Knipoog Ging Naadje helemaal als een wilde rennen, bokken en lopen showen... zag er echt komisch uit hehehe Lachen
Maarja Rocky wilde nu toch even gaan rollen terwijl Naad nog aan het spelen was, dus rock ploft gewoon neer met een springende najade naast zich en gaat uitgebreid liggen rollen Cool
Daarna hebben ze nog even lekker gerend met z'n tweeën en hebben we naadje helemaal moe en voldaan... naar stal gebracht waar ze lekker kon gaan pitten Dromen Rock moest toen nog geloven aan een fikse poetsbeurt... aangezien meneer zich altijd helemaal probeert te camoufleren met mest Rolleyes

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Renaatje1981

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:09

Hihihihihihi, leuk verhaal Haha! Dat patserige komt me bekend voor. Mijn ruintje was eens een keer flink aan 't showen door de wei en aan de overkant stonden 3 merries toe te kijken... alle 3 keurig op een rijtje naast elkaar. Ineens gingen ze met z'n allen met hun neus naar beneden, dus ik mezelf omdraaien, zag ik m'n paard onderuit schuiven. Voor zover ik het heb kunnen zien, was ie aan t rollen en wou opstaan, maar schoof met z'n voorhoeven onderuit en viel om, met alle 4 z'n benen in de lucht. Op dat moment wel schrikken, maar achteraf kon ik er wel om lachen, hij stond namelijk gewoon weer op en ging als een razende met z'n oren in z'n nek door de wei om ff te laten zien dat hij 'da man' was... Haha!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:29

ga je als man ook goed onderuit:D:D
sta je goed voor schut voor 3 van die merries... hihihi

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:38

haha dat is leuk, zo zijn paarden Haha!
en renaatje dan zal je ruintje heel erg voor schut hebben gestaan Haha!

Renaatje1981

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:43

Ja man, hij lag echt LETTERLIJK op z'n rug met alle 4 z'n hoeven recht in de lucht, héél bizar gezicht. Je had die ogen van die merries moeten zien, die waren zich ook kapot geschrokken lol Haha! Voor schut heeft ie zeer zeker gestaan, ik denk dat ie niet voor niets met z'n oren plat in z'n nek als een idioot door de wei scheurde toen ie eenmaal weer op z'n 4 benen stond Tong uitsteken Moet ie maar niet zo patserig doen voor 3 van die mooie dames

c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 23:28

hahaha ja maar je moet je als je-weet-wel-ruin altijd even extra bewijzen om de aandacht van die merries te krijgen Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 07:48

gezellig he!! Ik zet mijn paard ook het liefst met een ander paardje samen. Volgens mij vinden ze dat ook veel gezelliger.

c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 15:10

inderdaad... Rock is in z'n eentje niet echt actief, en wil de hele tijd achter je aan lopen.
Maar met een ander paardje erbij krijgt die het altijd meteen op zijn heupen Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:06

Mijn paard is met een ander er bij juist een stuk rustiger!
Hij is erg hyper van zichzelf [af en toe een echt ADHD paard Lachen] en zijn vriendje gaf hem laatst een standje toen hij in de wei weer als een bezetene tekeer ging. Zo van: >;) ff dimmen makker

c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 20:33

hahah dat is wel handig... nee rock krijgt al zulke oogjes Wow! als die een ander paardje in de bak ziet staan Lachen
En hij wil dan ook meteen spelen en frunniken met dat andere paard, en als dat paard dat niet wil krijgt die van Rock een duwtje met z'n edele nekje Bloos

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, ComscoreBot, Dayna, denisesilver, Igniss, mosimonster, Soprano en 110 bezoekers