eerste springles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

eerste springles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 13:47

Vandaag was het zover. Mijn eerste springles. Na 4 jaar western en een jaar niks heb ik eindelijk het lef op kunnen brengen. Het leek me altijd erg leuk om te springen maar ik durfde het nooit. Nou, ze hebben me over weten te halen en ik heb het gevoeld ook. Ik barst nu al van de spierpijn. Eerst aan houding en zit gewerkt. Manohman ik was een echte beginner. Toen paard rechtrichten. Paard mocht niet meer zwalken en naar leuke merries met veulens kijken. Netjes recht lopen. Die man zag iedere afwijking. Uiteindelijk over balkjes gedraafd en netjes recht blijven gaan. Klinkt allemaal heel erg simpel maar wat was ik moe na de les. Ik weet waar ik aan moet werken en volgende week gaan we fijn nog een keertje Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:09

Ik ben afgelopen maandag maar weer eens met springlessen begonnen na twee jaar weinig gesprongen te hebben. Ik heb afgelopen winter met mijn grote mond beweerd dat ik weer het parcours in ga zodra ik Z dressuur ben.
Springles helpt dan wel om een beetje fatsoenlijk over de hindernissen te gaan. Ik merkte al wel dat mijn techniek gruwelijk slecht geworden was.

Maar wel leuk om weer aan wat nieuws te werken, of niet?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 15:41

Idd. Lois springt wel die vindt alles leuk maar ik wil wel fatsoenlijk leren springen en niet maar wat aan huppelen Haha! . Die leraar was wel een droogkloot btw. Had hij nog commentaar ook op mijn mooie legergroene Anky dekje Haha! . Heb dat ding voor de kleur gekocht. Hij vond dat iets voor dressuurmiepen. Maar ik ben de komende tijd weer fijn bezig met mijn "huiswerk" Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, Glenda, karin30, Kayley95, Lanoca, Paardennamen, Titsia, vilo en 155 bezoekers