3 jarige naar nieuwe vriendjes

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chronos

3 jarige naar nieuwe vriendjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 08:25

Het ging allemaal een beetje snel maar gisteren is mijn 3 jarige naar een nieuw opfok adres gegaan. Niet omdat ze het slecht had bij de stal waar ik met mijn andere paard sta maar ik wil haar toch nog een zomertje laten lopen en dat was niet mogelijk meer daar.

Maar een stalgenootje die staat bij die boer en rijdt daar ook paarden voor die zei van Joh je kunt haar ook daar heen brengen. Dat was maandagavond... En we hebben haar gisteren gebracht. Uit de wei halen was helemaal geen probleem...

Maar toen de trailer op eerst wilde ze niet toen heeft Dynamiek de trailer bij de stal neer gezet en binnen een 10 minuten stond ze erop en de reis verliep heel goed af en toe hoorde we haar. Maar ze stond verders heel erg rustig. Daar aangekomen wilde we haar van de trailer af halen. Wil ze de trailer niet af. De boer kwam er bij en die hielp en madam stond buiten.

Eerst even in de wei naast het koppel maar ze waren heel braaf en rustig dus toen mocht ze erbij. Ze heeft eerst even de afmetingen van de wei bekeken en dat is grooootttt!!!!

De andere vier hadden zo iets van Help een koe in onze wei Haha! maar het ging goed en Kitano stond al snel te eten. Vanmiddag even kijken of ze niet stiekem tussen de koeien is gaan staan Schijnheilig

Dynamiek nogmaal heel erg bedankt voor het brengen! OK dan!

...Dreaming with my eye's wide open...

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 08:48

Wat fijn zeg .......
Ja die trailers blijven lastig Knipoog
En een lekkerer grote wei is toch heerlijk.........

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 08:58

Fijn dat ze nu nog lekker buiten kan staan (ik bedoel koeien horen ook buiten Bloos! ) Tong uitsteken ,

Maar fijn dat ze zo snel in de groep werd opgenomen en hopen dat dat zo blijft.

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 08:59

Ze stond bij ons op stal ook al buiten maar das op de veluwe dus op zandgrond en nu staat ze op een wat vettere wei en in juni/juli gaan ze naar de polder en das wel fijn lekker op de klei misschien gaat ze nog een beetje de luncht in.

...Dreaming with my eye's wide open...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie