Ik had het af moeten kloppen, dom dom dom (foto's)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:43

Lips are sealed Ik lach niet hoor... Tong uitsteken
Arme jij, ik ben nog nooit echt hard gevallen dat ik krassen had of iets gebroken *klopt het gauw af*.
Naja, de mensen in de trein hebben nu tenminste wat te bekijken he Tong uitsteken
En met je ogen heb je wel antiegelijk veel geluk gehad zeg, je moet er niet aan denken dat er iets met je ogen was gebeurd!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!


Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:51

je kunt ook vragen of ze hem in je bovenbeen doen dat hebben ze bij mij ook gedaan (toch nog auw maar minder dan in je arm)

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:11

Ik vind het wel heel zielig voor je hoor! Ach gut En toch ook stiekem een beetje komisch

Ikheb laatst ook de hele sessie tetanus-injecties gehad. Bij mij zeiden ze dat je ze het beste in de arm kan laten zetten die je het meeste gebruikt, dan verspreidt het vaccin het snelst en is de pijn dus ook sneller over. Overigens kreeg ik de eerste keer er één in mijn bil en één in mijn arm. Sterkte!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:30

mijn ex kreeg hem ook in zijn billen.... ook een hele serie.. hij was gebeten door een kitten die het verschil tussen eten en zijn teen niet zag.. (dat ruik je toch?? )
wel een aparte manier van vallen.. kon je je niet iets langer vasthouden tot die struik voorbij was??
enneh.. fotootje??? hihi..
zo zie je maar weer dat er al 3 pagina's aan mensen meeleven
beterschap

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Annash
Blogger

Berichten: 26418
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:31

Een oranje Cody.. dat wil ik best zien Haha!

maarja, idd wel vervelend! *wacht stiekem toch nog op een foto*
en ach.. ze zeggen altijd dat je overal van leert.. is dit weer een mooi voorbeeld van he Schijnheilig
succes met je uhm... gezichtsheling Clown

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:39

aah arme cody Tong uitsteken
zie het al helemaal voor me.
en idd ik wil ook een foto zien Haha!

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:08

Ik heb vorige jaar tetanusspuiten gehad nadat ik door Kira gegrepen was.
Ik heb er helemaal geen last van gehad, van de beet en ontsteking des te meer Knipoog
Waar blijft de foto Schijnheilig

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:29

Cody schreef:
Ik heb er betadinezalf op gesmeerd dus ik ben nu helemaal oranje Clown


is goed voor koninginnedag vrijdag... Clown Clown

heel erg veel sterkte en succes!

Kus Ilse

Live your dreams

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:05

Mijn collega vertelde me net dat er gisteren bij Deurze een blond meisje van haar paard gevallen was, een groot zwart paard.
Haar gezicht zat helemaal onder het bloed.

Waarschijnlijk was jij dat niet, want Paula is niet groot en ook niet zwart. Misschien nog iemand die in Deurze van het paard gevallen is?

Foogul

Berichten: 986
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:15

Kitty schreef:
Waarschijnlijk was jij dat niet, want Paula is niet groot en ook niet zwart. Misschien nog iemand die in Deurze van het paard gevallen is?


Mijn schimmel begint al een beetje wit te worden. En groot is ie zeker niet. Bovendien ben ik niet in de bramenstruiken geflikkerd! Tong uitsteken Nee, ik heb dinsdag een heel relaxed buitenritje gemaakt OP paard. Het moet Paula geweest zijn. Misschien galoppeerde ze zo hard, dat het nog maar 1 donkere streep was *LOL*

Marije, hoe issie nu? Alle doktersprikken overleefd? Wel je situatie even uitbuiten: je zus laten uitmesten, je vriend moet je verwennen enz. Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 16:02

Jawel, dat moet ik geweest zijn. Zoveel donkere paarden lopen er niet los in Deurze, en vast ook niet met bloedende blonde meisjes in de buurt. Bloos! Paula zal gister wel extra groot geleken hebben denk ik...

Tetanus-prikken heb ik ook achter de rug, viel mee, alleen worden mijn beide armen nu wat stijf, moest in elke arm een prik en daarna een half uur blijven ter observatie Verward

Maarreuhhh hier de beloofde webcam-plaatjes, valt me niet tegen met dit blauwe licht *LOL*

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:21

jeetje dat ziet er niet bepaald fijn uit! doet vast ook be hoorlijk pijn of niet?

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:30

auw... dat ziet er niet zo best uit...
gelukkig is het al met al toch niet zo heel slecht afgelopen..Lachen

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:36

Ik vond het een grappig verhaal maar ik leef nu met je mee nu ik de foto's gezien heb hoor. Gaat het alweer iets beter of niet.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:39

Jeemig.. Scheve mond Wat erg..!! Je kan zeker je mond niet open doen ofzo.. Scheve mond Hoe voel je je?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 17:21

Ik voel me wel aardig hoor, het doet geen pijn en het is niet gaan ontsteken gelukkig. Het heeft gewoon tijd nodig om te helen, is ook het beste om er niks op te doen. Eten gaat wel, maar wel voorzichtig Haha!
Ben net ook maar gewoon de supermarkt in gegaan, men moet er maar aan wennen want ik loop er vast nog wel even mee rond.
Zit ik bij de dokter kom ik een oud-klasgenootje tegen, hij groet en loopt me met een vreemde blik in zijn ogen voorbij, draait zich om, loopt terug en zegt: "Wat heb JIJ met je gezicht?" Ik uitleggen, zegt ie: "Oh ik dacht dat je geschminkt was" *LOL*
Tja, het is balen, maar het had anders kunnen aflopen, ik mag niet klagen vind ik. Paard staat iig veilig op stal en dat vind ik wel het belangrijkste. Dokter vond het er ook redelijk netjes uitzien, het is vrij oppervlakkig, op een paar krasjes na. Zal het goed blijven insmeren tegen littekens, dan zie je er over een tijdje niks meer van.

Marije_jiplover

Berichten: 25242
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 17:43

Jeetje, dat is wel balen ja! Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je blij bent dat Paula er niks aan over heeft gehouden.
Maar het ziet er wel pijnlijk uit, vooral dat je vertelde dat je op je rug ook nog zo'n plek hebt, au! Heb je wel kunnen slapen vannacht?
Sterkte!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 17:46

oh gatsie! echt een paardenmeid he Haha! eerst haar paard toen en dan haarzelf. Echt stom dat je dan ook nog tetanusprikken moest Scheve mond

Sterkte! en die wondjes gaan gelukkig wel over Lachen

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 17:58

stom dat ze een tetanusprik moet??? denk dat dat alleen maar beter is! ik bedoel... liever een prikje dan dat je straks met de gevolgen zit volgens mij!

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 18:01

Het werd me zelfs op het hart gedrukt door de dokter dat iedereen die veel bij de paarden zit eigenlijk moet zorgen dat hij of zij goed geënt is tegen tetanus. Je zit dan namelijk in een risicogroep. Anyway, ben blij dat ik dat gedaan heb in ieder geval. Het prikte minder dan de struik Haha!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:11

Ooooooo WAT ziieeeehhhhhhhllligggg! Arme meid!
Wat zal glimlachen nu pijnlijk zijn Bloos

Gelukkig is het idd bij een paar krasjes gebleven (al lijkt het wel verdacht veel op een getekende snor Clown ), dit gaat wel weer herstellen. Les voor de volgende keer: val niet in de bramenstruik.
BEterschap!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:14

Oei, dat ziet er pijnlijk uit.... Wel kleurrijk *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:16

Jeetje, dat ziet er niet echt comfortabel uit Scheve mond
Ben ik even blij dat we hier in de buurt geen bramenstruiken hebben. Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:24

tjee wat eenverhaal en ik had me toch heel wat anders voorgesteld bij een paar krassen. Dit ziet er echt niet fijn uit.
Hopen dat het er snel weer een beetje beter uitziet en er geen littekens aan over houd.

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:42

Oei Auw auw, het doet mij al pijn als ik er naar kijk Schijnheilig

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, Coline28, Edisons, EmptyWords, hannelot, Jorissie, joyce83, Lottehorse27, parador, Poety, SusanH, Yinka en 8 bezoekers