Wat sommige mensen toch zeggen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 13:46

wennie schreef:
"Je hebt je paard niet gepoetst"
"Hij heeft schimmel!"
Tja, het blijft een ZIJ en een appaloosa Haha!
"Kijk pa, een indianenpaard"


Stoute Nienke, niet eens de vlekken van je paard poetsen Knipoog

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:32

deze was ook lekker flauw. Ik was op Mirk aan het rijden, wedstrijd. Rijdt ik langs een groepje mensen langs. di emensen: Kijk, daar heb je het paard van sinterklaas ook Frusty

Ik: kan je niks orginelers verzinnen?

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:39

Laatst een ontzettend bijdehante vrouw in t bos: Is dat paard drachtig? Toen zei ik; Nee, U?

Stoom uit je oren

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:48

Gulpje schreef:
Laatst een ontzettend bijdehante vrouw in t bos: Is dat paard drachtig? Toen zei ik; Nee, U?

Stoom uit je oren


whaha die is goed Haha!
zou een opmerking van mij kunnen zijn.

ik was een keer op kamp,en toen stonden we op het punt om over een zandvlakte te gaan galopperen,komt er een meisje langs met haar moeder en die zwaait met dr armen en roept:'kijk mama,paardjes!'
mijn paard en die van nog iemand anders stoven van schrik gelijk de vlakte op,hoorde ik later van iemand dat dat meisje nog gezegd bleek te hebben:'kijk mam,die meisjes zijn bang voor me,daarom laten ze hun paardjes wegrennen' Tong uitsteken

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 17:04

Gulpje schreef:
Laatst een ontzettend bijdehante vrouw in t bos: Is dat paard drachtig? Toen zei ik; Nee, U?

Stoom uit je oren


Da's een goeie Knipoog

Ik was ook een keer met Astrid (Shet) aan het wandelen en komen we opeens een paar mensen tegen met een hond, die stonden toevallig ook op de minicamping waar de paardjes bijstaan... En die hond blafte naar Astrid, zegt die vrouw tegen die hond: Stil! Beetje rustig bij de drachtige pony Tong uitsteken Toen had ze gewoon een dikke grasbuik Clown

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 17:22

Haha geweldig allemaal Haha!

'Kijk mam, dat is een schimmel!'
Walter is een palomino...

Of een keer in de duinen met manegeponys, we kwamen een paar mensen met van die grote steppen tegen...
'Hijg...puf...steun.... pffff zullen we ruilen? Dan gaan wij op die ponys zitten en jullie op de steps!'
Ik: 'Dat is dan 120 euro.... Gaaaap '

Of gewoon volledige debielen.. Scheve mond
We reden met manegeponys in het bos, ik reed achteraan op een voorwaartse pony, schrikkerig enzo Lachen
We reden dus over het ruiterpad, en we kwamen een belg met een kind tegen. We gingen even stappend voorbij..
Maar net toen ik bij die man was gingen we draven, en die man:
'Kijk, ze gaan harder! AYEE!!! ALLEE-HUP! GO GO GO! AYEEEEE! YOOOHOOOOOO!'
En die man begint keihard roepend achter mij aan te rennen Scheve mond nouuu ik schrok me echt helemaal dood! Die man was echt gek Scheve mond

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 20:15

Die van 120 euro vind ik wel goed hoor Emma *LOL*

Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:00

Ik was een tijd geleden buiten aan het uitstappen zonder zadel met Fabi en een ander meisje (die ik nu even niet bij naam ga noemen Haha! )
Komen we bij zo'n voetbalveldje, staan er 2 jongens die blijkbaar het meisje kenden: Heeey een paardekont, nee meer paardekonten! Een paardenkont op een paardekont!
Meisje: Houd je ****!
Ik: Frusty
Jongens: **nog meer van die rare opmerkingen maar dat weet ik nu niet meer Tong uitsteken**
Meisje: Kom we gaan ze aanvallen Extreme duivel
Ik: JAH FABI!

Dus Fabi springt in galop, het meisje achter me aan, Fabi racet bokkend achter die jongens aan... WHAHAHAH Haha!:D Wij lagen hierna in een deuk.... Die jongens hadden zich zeker dood geschrokken, met 2 van die bokkende racende dikzakken achter zich aan Tong uitsteken Ze zijn keihard weggerend Schijnheilig
Die durven van never nooit meer iets over een paard te zeggen Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:47

hahahaha geweldig, al die opmerkingen!
Ik was vandaag met Fraeva in het bos en toen ik 2 wandelaars passeerde, vroeg de ene: "Dit is toch een haflinger hè?" Waarop ik antwoorde: "Nee meneer, dit is een ijslander"
Wandelaar: "Ohhja, maar ze lijkt wel veel op een haflinger hè?" >;) haha, Fraeva lijkt totaal niet op een haflinger... Haha!

Laatst wist een oude meneer mij ook te vertellen dat Fraeva een Welshpony was. *LOL*

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 23:56

Nou, zoals mn onderschrift al zegt werd Sikiley herkent als heus IJslands zadel dragend paard Haha! Toe nou mensen het is gewoon een IJslander, niet zomaar een pony met zo'n zadel op Haha!
En zo'n kleine pony met mij erop is ook reuzezielig hè!!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:34

Wat ik het meest hoor is koe tja wat wil je met een Tink. En mensen die spontaan gaan loeien als je voorbij komt Verward
Maar het grappigste wat ik al gehoord had was een man die zei
"Dat is toch een Mustang he juffrouw?"
Whahahahahaha ik kwam niet meer bij. Toen ik vroeg waarom hij dat dacht werd het me al wat duidelijker. Cowboy's rijden vaak op Mustangs zei hij die zijn vaak gevlekt en mijn Tink is ook gevlekt. Dus Sweety is een Mustang en geen Tinker. Haha! *LOL* Dat was toch echt de beste vind ik.

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:45

Eigenlijk best heel gemeen, maar jaren geleden reden mijn beste vriendin en ik met onze paarden door een woonwijk in Bussum, waar twee vervelende schreeuwende kindertjes wilden weten hoe onze paarden heetten.
Zonder erover na te denken zei ik: De mijne heet Strontoogje! En Eline meteen erachteraan: En die van mij Spekkut! Toen zijn we een halve straat achternagerend door de woedende moeder.. Haha!

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:34

neeh bij mij wel eens, de mijne wil nog wel eens buiten schrikkerig doen..kom je mensen tegen :

*kijk dat paard is wild *

offe sta je te borstelen, komen er kinders langs:

*kijk mamaaa paardje, meisie sta te poetsen * OK dan!

en een keer een man met een kindje, zegt die man ineens :
*kijk een paarden meisje* Haha!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 12:54

Gulpje schreef:
Eigenlijk best heel gemeen, maar jaren geleden reden mijn beste vriendin en ik met onze paarden door een woonwijk in Bussum, waar twee vervelende schreeuwende kindertjes wilden weten hoe onze paarden heetten.
Zonder erover na te denken zei ik: De mijne heet Strontoogje! En Eline meteen erachteraan: En die van mij Spekkut! Toen zijn we een halve straat achternagerend door de woedende moeder.. Haha!


Oh wat gemeen Tong uitsteken