Met flip bij de uithof geweest.. niet echt leuk...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dolfijntje

Met flip bij de uithof geweest.. niet echt leuk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 14:25

Hallo Mensen,

Nou het was wat hoor . Ik moest vanochtend met flip naar de uithof voor een echo van zijn rechter achter been. Ik heb geen vervoer kunnen regelen dus moest lopen. En dat met een paard dat al twee weken niks doet . Gelukkig ging er een meisje mee van stal met een heel braaf paard. Heen weg ging bijzonder goed OK dan! . Was best een beetje trots op mijn gestoorde flip hahaha. Daar aan gekomen konden we gelijk geholpen worden(dat scheelde weer). En zijn vriendje ging ook mee naar binnen dus flip was lekker rustig( wel wat zenuwachtig aangezien de vrouw een stuk of 5 keer moest wegspringen om niet onder de mest te komen haha). Nou de uitslag was minder positief: Lichte pees blessure, bindweefsel in zijn been, gewricht was niet helemaal oke en zijn schenkel(?) was niet helemaal goed... resultaat drie maanden niks doen Verdrietig . Ik vind dit echt balen!!!!!! Over drie maanden moet ik weer terug voor een echo en dan kijken hoe hij ervoor staat. Het kan zijn dat hij toch nog onder het mes moet vanwege het bindweefsel, maar goed dat is afwachten dus.....
De dierenarts zei wel dat hij verwachten dat alles weer voorledig goed zal komen en dat hopen we dan maar...
Nu is het eindelijk mooi weer,kan ik niet rijden Huilen Huilen . Als het met flippie maar weer goed komt. Dat is nu belangrijker!!
Terug weg was flip het helemaal zat. Was net een stuiterbal. Dankzij het andere paard konden we hem aardig aan de kant houden maar het was een ramp... Zo stond hij eerlijk op mijn voet Scheve mond , heeft hij me arm bijna uit de kom getrokken(heb behoorlijk last van me spieren nu hahah) en kon adriane (meisje dat mee was) nog net op tijd haar been weg trekken anders had ze een trap gehad van flip. Helaas heeft het paard nu de klap opgevangen... Ik was dol blij dat ik weer op stal was!!!!!!

Sorry voor het lange verhaal maar moest het met jullie delen...

Groetjes rilana

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen

dolfijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 14:38

Als iemand nog een leuk paardje weet die ik misschien drie maanden kan rijden?? Alle tips zijn welkom!!!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:43

jeetje Rilana, wat heb jij een pech zeg Verdrietig ! Houdt het nu eens een keertje op voor jou? Ben je net weer lekker aan de gang, nieuwe baan, mooi weer, wedstrijden rijden, krijg je dit weer!
Mocht ik iemand horen die een paard wil laten rijden dan hoor je het direct!
heel veel sterkte! Ach gut

http://www.stalrhijnauwen.nl facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
zadelmak maken, trailer laden, dressuurles t/m ZZ niveau
pensionstal sinds 1981 met veel buiten voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:50

Oooh Rilana, wat ontzettend vervelend! Nu weer 3 maanden niks doen, zal voor Flip ook niet leuk zijn Op zich natuurlijk wel fijn dat de dierenarts denkt dat het weer volledig zal genezen, maar het blijft natuurlijk ontzettend balen Scheve mond

Ik hoop voor je dat je gauw een paardje vindt om op te rijden, sterkte in ieder geval!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 4 (PR 206,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

dolfijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 15:11

Ja lekker he... Het zijn altijd de zelfde mensen die pech hebben.... En net dat ik besloten had om in plaats van dressuur wedstrijden spring wedstrijden te gaan rijden krijgt hij dit.... Als het maar weer goed komt dat vind ik het belangrijkste...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie