Koekje van eigen deeg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Koekje van eigen deeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 14:24

Vannochtend was ik lekker sprongetjes aan het oefenen in het bos toen ik in 1 keer een roodbruin joekeltje achter me aan kreeg. Jaja een heuze Cocker spaniel. Baasje zat op de bank van de zon te genieten en joekeltje had het in zijn kop gehaald om mij te komen lastig vallen. Lois werd er knap geirriteerd van maar er kwam geen enkel teken van de baas om de hond te roepen. Toen heb ik de rollen maar eens omgedraaid Extreme duivel . Met mijn roodbruine joekel achter zijn roodbruine joekeltje aan. Mooi staaltje cutting Haha! De Spaniel had het zo bekeken en het baasje reageerde niet eens. Wat kunnen mensen soms toch wakker zijn Boos!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:25

Misschien sliep ie wel echt?

Ik blijf het strontirritant vinden als mensen hun honden niet onder contrrole hebben.

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:26

hahaha...als er bij mij een hondje achter de paarden loopt en gaat blaffen of gaat happen, roep ik meestal naar de mensen...let maar op...weet echt niet wat hij doet, dadelijk is hij zo plat als een dubbeltje..Tong uitsteken:P

wel stom dat mensen zo goed opletten he..

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:33

hoe snel kon de coccer spaniel????
op dat moment best snel geloof ik he?? en dan ook heel boos kijken.. grrr Boos! hihihi
stomme honden...
ik zou het spijtig vinden als t hondje door de baas zijn slaap plat werd.... tss

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:37

Hahah wat een verhaal.
Wel gaaf dat je de rollen om hebt gedraaid Haha!
Had je wel eens willen zien gaan.....

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 14:41

Rowan weet het zelf al, die keert er onmiddelijk naartoe Haha! En dan even been geven... de meeste honden houden het dan wel voor gezien. Van dichtbij is het toch wel een ERG groot beest...

Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:00

mijn merrie trapt erg gericht naar honden met zowel voor als achterbenen
het is niet netjes maar ik kan het haar niet afleren en dat wil ik ook niet
ik waarschuw altijd 1 keer dat ze trapt en dan is het jammer voor ze als ze de hond niet terug roepen Boos!

laatst had ik weer zo'n hond, baasje roepen maar geen reactie van de hond en toen kwam hij net te dichtbij Extreme duivel
trap deed de pony auw zei het hondje eigen schuld zei de baas van het hondje en ik ik lachte me rot Knipoog

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 16:18

Volgens mij zat die vent idd te slapen want het was wel erg lekker weer. Lois liep op dat moment niet echt hard want we waren met sprongetjes bezig en behoorlijk aan het slalommen om al de bomen. Als we op volle vaart zitten kunnen ze ons meestal niet bijhouden. Dat stomme beest zal de volgende keer wel uitkijken want hij liep met zijn staart tussen zijn poten Haha! .

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:35

Pas maar op... Ik ben een keer met mijn goud-rode joekeltje over een lief en schattig jong golden joekeltje heen gegaloppeerd. Was niet de bedoeling, maar Joop had zich in het hoofd gehaald dat hij even ging scheuren en de Golden Retriever schrok daar zo van dat hij stokstijf stil bleef staan Scheve mond
Hond heeft er niks aan over gehouden, en Joop had vervolgens wel de smaak te pakken. Hij heeft het nooit meer zo extreem gedaan, maar hij had het zeker niet meer op honden Schijnheilig

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:03

mijn toenmalige merrie (20 jaar geleden) heeft een hond doodgeslagen.

We reden met een colonne paarden door het bos (Spanderswoud) op het ruiterpad, er kwam een hond uit de struiken en mijn merrie haalt uit, slaat en dood was de hond.
Ik kan je verzekeren dat het een hele nare gebeurtenis was en dat ik me erg schuldig heb gevoeld.
Het is een politiezaak geworden uiteindelijk, maar ik reed op een ruiterpad en de hond liep los en was duidelijk niet onder appèl, dus het is met een sisser afgelopen.

Als ik nu een loslopende hond aantref, blijf ik er altijd bij tot de eigenaar opduikt om het beest aan te lijnen.

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 17:07

Och jeetje Smurf! Niet leuk!

Sheek slaat ook op honden, als ze blaffen. Dan blaast hij zich helemaal op, met een houding van "Wat nou, ukkie, kom dan als je durft!".

Shyla25

Berichten: 4645
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Heerlen en Shy Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 09:35

zie van mij wordt al gek als ze er eentje ruikt
maar naar de hond op stal slaat ze niet Verward